Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har nå testet det bittelitt og jeg må si jeg er mektig imponert, virker som et veldig artig spill, men det er definitivt best når man spiller med andre vil jeg tro, siden sammarbeid er en stor faktor virker det som. Jeg blir gjerne med i morgen! :)

 

PS: Når jeg prøver og joine online games, så bare kutter internetten min ut, detta har ikke noe med spillet og gjøre, men med det idiotiske hjemmenettverket mitt(det er ikke jeg som har satt det opp), jeg har hatt detta problemet med andre spill også...er det noen som vet hva jeg kan gjøre for og fikse detta siden detta irriterer meg noe så grenseløst....

Likefør jeg kjøper alt av ruter og modem nytt og setter opp nettverket selv...

Endret av xxTJxx
Lenke til kommentar

Det er bare å legge til Helden, de som legger ut navna sine her ønsker nok noen å spille med.

 

SteamID: DageeK92

 

Har skype og VT.

 

 

den er god, holder på å laste det ned no, eg oppdaterte posten min med steam iden min, såg eg hadde glemt det.

Lenke til kommentar

Spillet virker veldig morsomt, men det frustrerer meg at offline practice-greien får spillet til å fryse etter loading. Online virker fint, men jeg følte meg litt ubrukelig i starten. "Oi, er det sånn man skyt -- crap, ikke stå i veien!" osv.

 

Zealuu på Steam.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...