Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Nytt spill fra valve gutta ser det ut som, dessverre litt lat så poster bare info'n om det . :)

 

 

Alien Swarm is a game and Source SDK release from a group of talented designers at Valve who were hired from the Mod community.

 

Available free of charge, the game thrusts players into an epic bug hunt featuring a unique blend of co-op play and squad-level tactics. With your friends, form a squad of four distinct IAF Marine classes. Plan your attack using an unlockable arsenal of weapons with countless loadout configurations against a wide variety of aliens. Blaze your way through an overrun, off-world colony, eradicating the alien infestation in environments ranging from the icy planet's surface, to a subterranean lava-flooded mining facility.

 

Along with the game get the complete code base for Alien Swarm that features updates to the Source engine as well as the SDK. Alien Swarm adds 3rd person camera, depth of field, improved dynamic shadows and a wide variety of gameplay additions to the Source engine.

 

Tactical, 4 player co-op action game with a top-down perspective

Complete game code and mod tools

Unlock persistent items by gaining levels

Over 40 weapons and equipment with countless loadout configurations

4 unique classes and 8 unique characters

Matchmaking, Steam Cloud, Steam Stats

64 achievements

Tile-based map generation tool

Powered by Source and Steam

 

 

Det beste med det er at det er GRATIS!

 

Alien swarm info

 

Hovedsiden

 

Kult om noen er med å kjører gjennom dette coop spillet :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er dette noe ala alien breed?

 

Har dessverre ikke prøvd Alien Breed, men ut i fra jeg har fått lest er dette 4 player coop, kan ikke huske at AB hadde det? :)

Basert på den nye Source motoren som skal brukes i f.eks portal 2. Ut i fra hva jeg har lest altså. :)

 

Gleder meg forøvrig til i kveld, men kan se for meg at det tar tid å laste det ned. Trur ikke det hjelper med fiber :(

Lenke til kommentar

Er dette noe ala alien breed?

 

Testet så vidt Alien Breed når det kom, og ble ikke særlig imponert. Noe av det samme er det, med at man set det ovenfra, og at det er basert på å slakte aliens.

 

For de som ikke har fått det med seg, var Alien Swarm i utgangspunktet en fantastisk mod til UT2004. Tror den kom i 2004. Den konkurrerte i den tiden mot Red Orchestra (som også startet som en UT2k4-mod) i en offisiell konkurranse, der vinneren stakk av med lisens til Unreal 2,5-motoren. RO vant, Tripwire ble grunnlagt og RO:Ostfront ble resultatet. Alien Swarm ble vel en finalist, og vant en annen kategori.

 

Teamet bak modden ble hyret inn av Valve til å jobbe med bla. L4D. Det var vel planlagt for noen år siden at de skulle slippe Alien Swarm som et fullverdig spill, men sånn jeg forstår det ble det et sideprosjekt for dem. Og nå kom jo gladmeldinga at det blir gratis.

 

Selve modden var konge. Stund siden jeg har spillt den nå, men gameplayet var solid som bare det. Tenk L4D med fugleperspektiv satt til noe som minner om Aliens-universet. Gleder meg virklelig til å få testet dette, tror det blir en flott coop-opplevelse.

Endret av Ograv
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...