V. Haugen Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Her kjøper du Blu-ray-filmer billigst. Les saken her Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Jeg kjøper det meste på play.com. Pass på at hver film ligger under 200 NOK. De tar ingenting ekstra for frakt, og pakker hver film i egen forsending. Smart. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Play.com en knaill! :-) Gratis frakt, og sender en og en film.. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Kjøp filmene direkte fra amazon.co.uk! Det er ingen poeng i å kjøpe filmer via www.biit.no. Jeg kjøper alltid direkte fra www.amazon.co.uk og betaler ingen mva eller toll hvis filmen koster under 200,-(og det gjør de fleste) Husk at prisen du betaler blir lavere når du logger inn og går til betaling fordi de trekker fra avgifter. Som oftest blir da totalprisen billigere og de har større utvalg enn play.com. Mange filmer har norsk tekst! Man må lete litt under på siden fordi de er dårlige til å opplyse om dette hos amazon. Sjekk også blu ray specs uk (google) for info om tekst osv. Lykke til! Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 biit.no- bedre enn jeg trodde. Jeg skrev et litt kritisk innlegg (se over) før jeg hadde undersøkt biit.no selv. Gikk inn og prøvde og ble positivt overrasket over brukervennligheten og alle de gode tipsene! Her får man masse gode tips til hvordan man kan kjøpe masse bra varer og unngå toll og mva (de hjelper deg med å holde deg unna grensen på 200,- kr!) Dette er nok en tjeneste jeg vil bruke mye fordi amazon.co.uk har et meget bra utvalg. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Play.com slår dem alle hvis du gir bæng i norske undertekster. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Play.com kjøper jeg mine filmer. Norsk undertekst får du på en god del av filmene. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Jeg skjønner ikke helt poenget med den kritiske "oppdateringen" på infoen om biit.no. frakt, moms og gebyr kommer klart frem i handlekurven når du har plukket varer for mer enn 200,-. Når du holder deg under 200,- skal det ikke betales verken moms eller gebyr, så da vises dette heller ikke i handlekurven. Med andre ord, så viser handlekurven til biit.no alltid den totalsummen du faktisk ender opp med å betale. Hvorfor synes Teknofil det er vanskelig å forholde seg til handlekurver som viser korrekt totalsum? Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Play.com. Billige filmer, godt utvalg, frakt inkludert, separate forsendelser selv om du bestiller flere filmer av gangen. Meget overrasket over at denne siden ikke ble tatt med i artikkelen!? Lenke til kommentar
V. Haugen Skrevet 19. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2010 Jeg skjønner ikke helt poenget med den kritiske "oppdateringen" på infoen om biit.no. frakt, moms og gebyr kommer klart frem i handlekurven når du har plukket varer for mer enn 200,-. Når du holder deg under 200,- skal det ikke betales verken moms eller gebyr, så da vises dette heller ikke i handlekurven. Med andre ord, så viser handlekurven til biit.no alltid den totalsummen du faktisk ender opp med å betale. Hvorfor synes Teknofil det er vanskelig å forholde seg til handlekurver som viser korrekt totalsum? Hei, Jeg sjekket "norske" nettbutikker (norsk tekst på siden, norske priser etc.), og Biit.no oppfylte disse kriteriene. Prisene var også veldig gode sammenlignet med flere av de andre aktørene. Etter at artikkelen ble publisert oppdaget jeg at de sender varene direkte fra Storbritannia og at man derfor må betale moms og toll ved kjøp over 200 kr. Det synes jeg var en viktig opplysning å ta med, selv om handlekurven riktignok viser korrekt totalsum ved bestilling. Men som flere har påpekt er det også fullt mulig å omgå toll og gebyrer ved å kjøpe varer for under 200 kroner per bestilling. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Hos play.com. God service og pris inkl. frakt. Egil. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Dere burde tatt med play.com i artikkelen. Lave priser, gratis frakt og levering som oftest på under en uke. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Play.com! Best på alt under 200kr, pass bare på at de har den på lager, ellers skjer det ingenting. Sender fort, bestilte Green Zone klokka 21 i går, og fikk epost om at den var sendt kl 04:39 i dag tidlig, skulle tro de hadde nattåpent=D Frakt tar dessverre litt tid. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Hos Play.com betalter man frakt!!!! Denne er "bakt inn" i prisen på alle varene de selger!!! Derfor "ser" det ut som man ikke betaler frakt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg