VEH_InnleggNO Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Det blir et gjensyn med den sære verdenen. Les hele saken Lenke til kommentar
Quagles Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Fyttigrisen bedre enn dette blir det faktisk ikke. Oddworld serien er en av de beste i spill verden, og jeg håper bare de får ut Oddbox så snart så mulig. Om Lorne Lanning er hovedmannen bak disse nye spillene kan man nesten garantere at dette blir kvalitet. Gleder meg så sykt. Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Dette kan bli bra. Oddworld: Stranger's Wrath var kjemeartig spill Lenke til kommentar
Puro Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAABE! Gleder meg! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Jada! Flott nyhet akkurat når man skal til å starte helga! Uansett hva som skjer disse kommende dagene nå, så kommer jeg til å glise hele veien til fylle-grava vel vitende om at det kommer flere Oddworld spill! Lenke til kommentar
herrtuug Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 (endret) ingenting til xbl og psn da ? edit: resend fail \o/ Endret 17. juli 2010 av herrtuug Lenke til kommentar
Quagles Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 ingenting til xbl og psn da ? edit: resend fail \o/ Mest sannsynlig blir det PSN og Xbox live. Ingen av spillene vil bli utgitt på CD, og det er multiplatform. Med tanke på utgiverne er jeg nesten 100% sikker på at PSN får det, store muligheter for at både steam og live også får det. Lite informasjon har kommet men det første spillet vil bli utgitt digitalt på flere platformer, og vil følge Abe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå