Odesseiron Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Studioet til ikoniske Tim Schafer har hele fire spill på vei. Les hele saken Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 leste dette på IGN ja og fikk nesten lyst til å begynne å grine når eg leste han droppet brutal legend 2 eg vil ha etterfølgeren, synes 1eren var kanon. gjerne kunne de fokusert mer på action enn strategi i 2eren. Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 1. Gøy å høre at de fortsetter å gi ut spill, etter Brutal Legends labre salgstall. 2. Kjipt at det blir småspill. 3. Psychonauts hadde aldeles ikke problemer med å leve opp til forventningene. Det er en perle av et spill! Er det salgstall det er snakk om, er det en annen sak... Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 15. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2010 Forventningene sikter i dette tilfellet til utgivernes forventninger til salgstall, ettersom begge prosjektene ble vraket midtveis og tatt opp igjen, for så å gjøre det dårlig i forhold til budsjettet. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Herregud, både Double-Fine og Oddworld nyheter på såpass kort tid? Det finnes en Gud! (dog kun i situasjoner der man av vanvittig gledesrus takker alt og alle, eller der man virkelig trenger noe så intenst at man ber til noe man egentlig ikke tror på). Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Så lenge dem har skutt og begravet personen eller personene som synes det passet med strategi i Brutal Legend så er jeg spendt jeg! Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Brutal legend er vel ett av de spillene jeg ikke hadde noen høye forventninger til. Men det infridde til de grader. Synd det ikke kommer noen 2er. Det var virkelig en perle av ett spill Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Jeg hadde virkelig satt pris på en oppfølger til Brütal Legend 2! Synd det ikke ble slik, men kan jo håpe den kommer senere. Nye titler er alltid spennende uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå