Odesseiron Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Tiger Woods står som vanlig for usedvanlig solid kølleføring. Les hele saken Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 "Tiger Woods står som vanlig for usedvanlig solid kølleføring" Hvordan vil du man skal tolke denne? Nei, ser ut som ett bra spill dette. Lenke til kommentar
Goo_InnleggNO Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Hvis du liker golf er dette definetivt spillet. Det er MYE bedre en TW10. Dynamisk grafikk på klærna er også kjærkommet. Storkoser meg Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) Hvordan er Wii versionen? Spille golf på 360 blir feil IMO. Endret 16. juli 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Romhelten Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Wii-hihi! Moderne spill med grafikken på WII blir feil IMO. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Wii-hihi! Moderne spill med grafikken på WII blir feil IMO. Er du 10 år eller? Hva har grafikk med å gjøre enn følelsen å faktisk SVINGE en golf kølle kontra å drive med en analog stick opp og ned? Jeg har 360, PS3, DS, PC, og velger formatet der jeg synes spillet passer meg best. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå