V. Haugen Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Menn med iPhone lokker til seg damene, viser ny ( tvilsom) undersøkelse. Les saken her Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Neh, tror jeg skal ta meg en tur ut i jacoozien, drikke champagne og le sammen med modell"venninnene" mine av de råkule videoene jeg streamer til iPhone´en min trådløst gjennom det enorme trådløse området mitt. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Hadde mer suksess med min SE W715, som landa meg min nåværende dame. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 "- Hvis han har en iPhone er han åpenbart intelligent og har masse penger." hahaha, sier litt om hvor dumme folk kan være. De virkelig smarte er de som holder seg unna produkter som drives med jernhånd. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Hahahahah, morsom artikkel Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Gøy venneutvikling jeg har hatt med iPhone,jeg har sett den ene nerdvennen etter den andre sakte men sikkert gå over til iPhone og machovenner som har kalt iPhone dametlf eller toyphone har nå selv iPhone ! Selv solgte jeg min 3Gs for noen uker siden,og venter nå på at iPhone 4 kan kjøpes i Norge til normal pris snart.. Har for tiden Samsung Galxy S i9000,helt nydelig androidflexibel tlf med beste skjermen og lynrask på nettet og i softwaren,men den har allikevel ikke den ikon´auraen og sexy lekkerheten og helt unike karakteren som iPhone har..gleder meg virkelig til iPhone 4..og imens morer jeg meg Big Time med Galaxy S ! Ps! Imorgen fredag holder Apple ekstraordinær internasjonal pressekonferanse om iPhone 4,og det gjelder vel informasjon rundt antenneproblemene og hvordan Apple nå tar solid steady grep om dette antennedesigndilemmaet ! Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Kan vel avbekrefte dette, siden fruen titt og ofte gir meg beskjed om at jeg bruker mer tid på iPhonen enn henne. Hadde det vært opp til henne hadde vel telefonen gått rett vest :rolleyes: Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Det er større sjanse for at jeg sier nei til en date med noen som har denne rare tankegangen. Spesielt hun som mente at folk med iPhone må være smarte. Er strengt tatt smartere å ikke bruke store summer på en mobiltelefon (selvom jeg gjør det selv) Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Dette høres litt vilt ut men er helt sant. I går gikk jeg ned på stranda og der var maaange smekre damer. Ingen så på meg, men i det sekunded jeg dro fram iphonen snudde ALLE damene seg samtidig og så på meg. La meg bare si det sånn, jeg hadde så mye trekant at pytagoras hadde tatt salto i grava Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Kan jo være sant for noen, synes alle andre touchmobiler er j*** stygge i forhold til iPhone. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Pøh, en fyr med Iphone virker helt motsatt på meg!!!! Jeg tenker da at han er en som sløser med penger, uansett om han er rik eller ikke så vil han gi inntrykk av at han er det...så ikke la dere lure gutter,må dere spare dere opp til Iphone bare for å imponere jenter blir det det siste de imponerer den jenta med som dere får på kroken kun p.g.a av dere eier en Iphone.... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 må da ikke spare opp bare for en iphone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg