VEH_InnleggNO Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 I Asylum får vi besøke et sinnsykehus med brokete fortid. Les hele saken Lenke til kommentar
Fippmeister Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Dette ga nå en mer enn svak gjenklank av Sanitarium hos meg. Uten at det nødvendigvis er en uting. Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Så tøft ut, så gleder meg å se fremover hva spillet bringer . Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Aiai, heftig liten filmsnutt dette her Lenke til kommentar
tørrfisk_InnleggNO Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Begrepet galehus er ekstremt utdatert og veldig støtende for folk som sliter med psykiske problemer. Det blir som å kalle asylmottak for negerbinge. Har selv et søskenbarn på psykiatrisk sykehus og det gjør ikke saken bedre når folk slenger rundt slike steinalderbegrep. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Begrepet galehus er ekstremt utdatert og veldig støtende for folk som sliter med psykiske problemer. Det blir som å kalle asylmottak for negerbinge. Har selv et søskenbarn på psykiatrisk sykehus og det gjør ikke saken bedre når folk slenger rundt slike steinalderbegrep. Ærlig talt, la oss kalle en spade for en spade. Et gærnehus er et sted hvor vi sender gærningene våre. En krimskole, eller negerbingesom du kalte det, er det alle asylsøkerne er innom før de ikke sendes hjem. Ikke vær så hårsår da! Lenke til kommentar
tørrfisk_InnleggNO Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Begrepet galehus er ekstremt utdatert og veldig støtende for folk som sliter med psykiske problemer. Det blir som å kalle asylmottak for negerbinge. Har selv et søskenbarn på psykiatrisk sykehus og det gjør ikke saken bedre når folk slenger rundt slike steinalderbegrep. Ærlig talt, la oss kalle en spade for en spade. Et gærnehus er et sted hvor vi sender gærningene våre. En krimskole, eller negerbingesom du kalte det, er det alle asylsøkerne er innom før de ikke sendes hjem. Ikke vær så hårsår da! Er alle psykisk syke mennesker "gærninger"? Depresjon regnes som psykisk sykdom. En publikasjon med respekt for seg selv kan holde seg til nøytrale, alment godtatte begrep, istedenfor å bygge opp under århundrer med latterligjøring og fryktfremmende holdninger mot mennesker som sliter psykisk. Lenke til kommentar
darthGaming Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Hva faen!!! Cry me a FUCKING RIVER a. Gå å sipp et annent sted. Spillet så rått ut. gleder meg =D Hva faen!!! Cry me a FUCKING RIVER a. Gå å sipp et annent sted. Spillet så rått ut. gleder meg =D Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Tror det er du som undervurderer skribenten her tørrfisk. Man kan jo lese at dette er en plass hvor det har foregått tortur samt at det spøker, les galehus. Lenke til kommentar
RED STAR Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 kommer nok ikke til å prøve dette da ville jeg nok slite med å sove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå