VEH_InnleggNO Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Rockstar har hele fire pakker med ekstra innhold på vei. Les hele saken Lenke til kommentar
Ajesto_InnleggNO Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Vurderte nesten og levere dette på Gamestop idag, men med denne nyheten fikk jeg faktisk lyst til å spille det akkurat nå Men er litt synd att man skal måtte betale 4 x 60 for noe som burde ha vært i spillet fra starten av. Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Begynner i grunn å bli lei av at så mange spill skal inneholde zombier, men det er jo den eneste SP pakken så man får vel bare hoppe på. R* leverte varene i ekstrapakkene til GTA IV etter min mening så det blir sikkert bra. Lenke til kommentar
HitmansBullet Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Wow, høres jo dødsfett ut! Særlig når jeg ikke har særlig mer å gjøre i spillet, da jeg har fått Platinium-troféet på PS3, pluss 100% av troféene på Outlaws to The End. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Herlig. Da kommer første pakke ut på samme tid som jeg kjøper 360 og dette spillet. Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Digger spillet men fristes ikke av tilleggspakkene. Er i hovedsak mest interessert i utvidet enspiller del og zombier hører ikke hjemme i Red Dead Redemption spillet jeg har kommet til å like. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Kunne også tenkt meg en solid enspillerutvidelse. Zombier er greit nok som atspredelse, og jeg tror ikke Rockstar tar seg selv seriøst nok til å rynke på nesen når man snakker om zombier i vesten, men selv ikke zombier varer evig. Episoder lik dem til GTA IV kunne vært noe. Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Jeg synes det er flerspiller delen som trenges en oppussing. Selv om Outlaws to the End gav oss 6 co-operative oppdrag (Som jeg faktisk ikke har fått prøvd...... ) så er det mye som man gjerne skulle ha hatt i MP. Minispill i MP blir da kjempetøft! Tipper det er rettet mot RP folket, og ikke de som powerlevler til Legend. Pokker hvor mye whine jeg har sett fra folk som er uenig med nedbuffingen av hideout XP. En ting som jeg syntes burde leges til er Tog. Hadde vært så sykt konge om toget hadde kjørt rundt som det gjør i enspiller delen. Oh yeah! Bankran burde også være en ugjerning. Det er jo ville vesten! En spiller kunne ha valg seg selv som sheriff i en by, for å beskytte den mot banditter. Spilleren kan bli avsatt ved han tapte i en duel. (Dueller ala enspiller burde være lagt til.) En siste ting er spawning systemet. Når man dreper en person, så er det ikke tøft at personen spawner 500m i fra deg, hvor han kan denge deg ned.... Det burde være spawn, bare med Travel hjulet, and thats it. Blir konge om noen av disse tingene hadde blitt lagt til. B) Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Begynner i grunn å bli lei av at så mange spill skal inneholde zombier. Wut? Finnes ikke en eneste negativ ting med zombie tilleggspakker. Eneste dumme er at man nesten alltid må betale for det. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Kunne også tenkt meg en solid enspillerutvidelse. Zombier er greit nok som atspredelse, og jeg tror ikke Rockstar tar seg selv seriøst nok til å rynke på nesen når man snakker om zombier i vesten, men selv ikke zombier varer evig. Episoder lik dem til GTA IV kunne vært noe. Samme her, og med tanke på historien er det mye de kan gjøre! Mexico og McFarlanes ranch for eksempel. Flere strangers hadde også vært moro. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Tja, jeg tenker ikke kun på lagvise utvidelser med mer "innhold" til samme historie, heller frittstående-men-relaterte historier slik som The Lost and the Damned og the Ballad of Gay Tony. Som et spontant brainstorming-forslag ... Tja, en mindre historie med Landon Ricketts som hovedperson (så slipper man hodepinen med å emulere gameplayet til en person som ikke er like revolvervant som Marston) satt til samme område, men i frontierens gullalder på midten av 1870-tallet (med Ricketts i sin grønne ungdom). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå