krisk17 Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Har sett litt på Klipsch ProMedia høyt. de har på oslohificenter det er da 5.1 annlegget. til 5500,- skal bruke det til pc og koble til TV/DVD spiller. Lurer da på om jeg må ha den digital dekoderen til klipsch?? Noen som har noe mer info osv? Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Ja da må du ha Digital Decoderen. Har selv veldig lyst på den.. forhørte meg litt og prisen var på 2.495,- noe jeg syns var litt drøyt. Anlegget hadde funka perfekt som hjemmekinoanlegg. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Du må nok ha den digitale dekoderen så vidt meg bekjent. Skulle ønske Klipsch kunne vært aktuel i webshopper, ville sikkert vært endel billigere enn butikkpris da Lenke til kommentar
Graphic LiFE Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 hei, et tips: kanskje se på ebay? muligens er du heldig, og finner den billigere.. også får du bare selgern til å sende den som "display/demo product" eller noe sånt..det burde gå greit.. Lenke til kommentar
Ronnie Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Som du ser i siggen min har jeg ProMedia 5.1 og er svært fornøyd med det. Jeg har ikke den digitale dekoderen, bare analog tilknytning. Lydbildet er veldig bra med kraftig bass, spiller en del musikk og ser på DVD filmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå