Jikla Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 vi får trøste oss med at med den prisen vi betaler for CE så får vi begynne 1 uke før de andre. Lenke til kommentar
Crispin_InnleggNO Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Mange som har bestilt? Dette virker jo som et spill som passer meg, men kommer ikke forbi character creation, har en merkelig grafikk bug som hindrer meg i og logge inn. Fåt ikke hjelp fra SE heller, eller finner noen andre med samme feil. Såååå irriterende, det hadde vært perfekt med et nytt mmorpg nå. Men tørr jeg virkelig ta sjansen etter så mange dårlige mmorpg de siste årene? Lenke til kommentar
Draift86 Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Fikk FFXIV CE i posten idag og fikk det instalert og allt så vel og bra ut, helt til patchingen. Er det normalt at den går sånn feks. snegle fart eller noe galt fra min side, i den farten det går nå så er jeg heldig hvis jeg får i det hele tatt prøvd det iløpet av helgen <_< Lenke til kommentar
Crispin_InnleggNO Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Det var en del på mmorg.com som klaget over hastigheten på patchingen, for min del tok det 10-15min eller noe tidligere i dag. Pent spill. Lenke til kommentar
Leonides Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Ka server og ka by spille folke på? Lenke til kommentar
Crispin_InnleggNO Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Jeg har en archer på den uoffisielle rp serveren, besaid. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Spiller på Wutai og er med i en norsk guild med 16 andre norske fra finalfantasy.no Er for tiden 15 phys lvl, rank 12 conjurer og rank 8 weaver Om dere roller Wutai så gi gjerne beskjed ingame for linkshell invite. Ingame nick er Mhino Nendy Lenke til kommentar
Doderlein Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Aha, Jikla er du på Finalfantasy.no? Brukernavn? Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Jikla? Ble nettopp medlem. Lenke til kommentar
Leonides Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 kan nogen forklara kos eg kan crafta og kos eg skifte yrke? ka by e dere i foresten Lenke til kommentar
Leonides Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Sorry å måtta seia de men eg e meget skuffa, lika så godt final fantasy serien, men dette va tragisk, alt for tregt og avansert og invikla te at ein kan setta seg ned å kosa seg me spille, trudde eg hadde grei data te å kjøra de mesta men må jo kjøra grafiken i bånn for at de ska gå normalt. ska gi de ein liten kjangs te, men de va 600 kr rett ut av vindue. Lenke til kommentar
Crispin_InnleggNO Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Det var dumt, det må være lov og ikke være begeistret for grafikken, og at kampene er for treige, men for avansert? Er det virkelig lov å klage på? Lenke til kommentar
Draift86 Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 (endret) kan nogen forklara kos eg kan crafta og kos eg skifte yrke? ka by e dere i foresten Craftingen kan ikke jeg svare på siden jeg loker rundt og prøver å finni ut av spillet selv men yrker som jeg har forstått er bare å equippe våpen/verktøy for en annen klasse. Feks mining pick for å bytte til miner, sag for woodworker etc. Affal det in-game faq sa Spellings! Endret 26. september 2010 av Draift Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 synest spillet er kjempe gøy. Alltid noe å gjøre Lenke til kommentar
Draift86 Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Kan stemme det når man vet hva å ta seg til Angående levequests, kommer det opp nye for 1-10 eller er det grind/gjøre noe annet til man når neste lv range på 10+? Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Kan stemme det når man vet hva å ta seg til Angående levequests, kommer det opp nye for 1-10 eller er det grind/gjøre noe annet til man når neste lv range på 10+? Når man kommer til rank 10 får man nye levequests. Men du kan kun gjøre 8 regional og 8 levequest, så får du en cooldown på 36 timer. Altså du kan ta en ny levequest hver 4.5 time. Men det blir en del grinding så jeg anbefaler deg å skaffe deg ett linkshell der dere går i group, får sånn ca 300-500 SP (skill points) og 600-800 exp pr mob avhengig av hvilken mob dere angriper. Hvilken server spiller du på? Lenke til kommentar
Draift86 Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Spiller på Wutai, under navnet Mappo Runt. Men antar det er kun for Levequest som innebærer monster slakt group er primavare? Tenkte jeg skulle prøve meg litt som miner å se om det gikk ann å drive butikk på det mens jeg ventet på leveQ's. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Spiller på Wutai, under navnet Mappo Runt. Men antar det er kun for Levequest som innebærer monster slakt group er primavare? Tenkte jeg skulle prøve meg litt som miner å se om det gikk ann å drive butikk på det mens jeg ventet på leveQ's. Hvilken region befinner du deg i? er i Uldah for tiden men kan teleportere til så å si alle hovedbyer. Så kan jeg komme og gi deg en invite til linkshellet ^^ Lenke til kommentar
Draift86 Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Er i limsa luminsa å blir overkjørt av blomster... Og nå ikveld fant spillet ut at det var sykt artig med crash to windows, noe kjent problem eller er det lokalt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå