Gå til innhold

FF XIV CE?

Anbefalte innlegg

Har problemer med å finne Collector's Edition selv. Kan ikke bestille via Amazon, siden de ikke har EU versjon såvidt jeg vet. Venter til Gamezone får inn CE tenker jeg.

Er også med på beta testinga, er jo enkelte problemer her og der. Men er meget sikker på at spillet er klart for utgivelse 22 September.

Har enda ikke fått testa jeg pga. at serverne er nede. Men er jo bare å være tålmodig med beta-tester. Gleder meg til de skal kjøre beta-serverne 24/7. :)

Ser fram til det selv, men er ikke noen hast, er jo tross alt over 2 måneder til release!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har problemer med å finne Collector's Edition selv. Kan ikke bestille via Amazon, siden de ikke har EU versjon såvidt jeg vet. Venter til Gamezone får inn CE tenker jeg.

Er også med på beta testinga, er jo enkelte problemer her og der. Men er meget sikker på at spillet er klart for utgivelse 22 September.

Har enda ikke fått testa jeg pga. at serverne er nede. Men er jo bare å være tålmodig med beta-tester. Gleder meg til de skal kjøre beta-serverne 24/7. :)

Ser fram til det selv, men er ikke noen hast, er jo tross alt over 2 måneder til release!

Joda, men har ventet på FFXIV i mange år og når jeg har fått beta-access vil jeg gjerne spille ASAP.

Lenke til kommentar

Er såpass fornøyd med alt det nye som skjer med FFXI, at jeg blir trist på tanken av å forlate det. Men ser fram til å gå over til FFXIV selv, utifra hva jeg har sett sålangt blir det et fantastisk godt MMO.

Et lite problem jeg har er at jeg antageligvis må gå til innkjøp av et nytt grafikkort :)

awesomefell.jpg

Bilde av en av karakterene jeg lagde imellom serverproblemene igår!

Endret av Dewie
Lenke til kommentar

Er såpass fornøyd med alt det nye som skjer med FFXI, at jeg blir trist på tanken av å forlate det. Men ser fram til å gå over til FFXIV selv, utifra hva jeg har sett sålangt blir det et fantastisk godt MMO.

Et lite problem jeg har er at jeg antageligvis må gå til innkjøp av et nytt grafikkort :)

awesomefell.jpg

Jeg trodde ikke serverne var oppe i det hele tatt igår.

Jeg lurer på om jeg fortsatt har FFXI-characteren min. Hadde en DRK75/WAR75 på Seraph.

Lenke til kommentar

awesomefell.jpg

Jeg lurer på om jeg fortsatt har FFXI-characteren min. Hadde en DRK75/WAR75 på Seraph.

da må du jo begynne å spille det igjen ;) max lvl er jo 80 nå ;p

Endret av aBaDmAn91
Lenke til kommentar

awesomefell.jpg

Tar jo bare 3 år å komme til lv75 :) Du vet, vente 5 timer på party osv (jeg har US konto, må party'e på natta med US eller på dagen med japs).

1 1/2 år så er jeg lvl 80 da kan jeg tenke meg. Da venter jeg heller til uka og spiller FFXIV betaen. ;)

Lenke til kommentar

awesomefell.jpg

Tar jo bare 3 år å komme til lv75 :) Du vet, vente 5 timer på party osv (jeg har US konto, må party'e på natta med US eller på dagen med japs).

1 1/2 år så er jeg lvl 80 da kan jeg tenke meg. Da venter jeg heller til uka og spiller FFXIV betaen. ;)

hehe neida :) jeg begynte med ei ny profil i januar (2 års pause) lvl 69 nå... har lvlet mange jobber. Jeg synes FFXI er bedre enn før :) mye har endret seg siden sist...

Lenke til kommentar

Har sett på beta forumene at det var store problemer med serverne igår, fikk inn nesten 5 timer uavbrutt gameplay igår. Så er godt fornøyd, ser fram til neste test-vindu! :)

må egentlig bare ha litt tålmodighet :) må bare regne med litt problemer når det er beta^^

har du forresten sett forskjellen på alpha og beta på youtube?^^

Lenke til kommentar

Har sett på beta forumene at det var store problemer med serverne igår, fikk inn nesten 5 timer uavbrutt gameplay igår. Så er godt fornøyd, ser fram til neste test-vindu! :)

må egentlig bare ha litt tålmodighet :) må bare regne med litt problemer når det er beta^^

Har ikke det, har du en link tilgjengelig kanskje? xD

Lenke til kommentar

Har ikke det, har du en link tilgjengelig kanskje? xD

http://www.youtube.com/watch?v=-99sSSS3eP4 ^^

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Kommer ikke dette spillet også til PS3 da? Hørte det var eksklusivt til PS3 når det gjelder konsoller. I følge tothegame så kommer ikke spillet før neste år, stemmer dette? (PS3) Og er det noen her som vet om spillet blir F2P? Hørte noen rykter om dette.

Noen som har funnet en billig CE til PC-utgaven? Fikk mail av gamezone der de nevnte om en forhåndsbestilling av FFXIV CE.

Endret av Mr Bubbles
Lenke til kommentar

har hatt tilgang til betaen en stund men jeg har glemt min square id og passord. Og square vil ikke si meg hva min square id eller passord er :l Hvordan var square id nå igjen? var det en mail adresse på slutten eller noe?

EDIT: JAAAA. Der gjikk det, før funka det ikke med den idn og passordet jeg brukte, men nå funket det visst på ett merkelig vis -.-

Endret av Jikla
Lenke til kommentar

Kommer ikke dette spillet også til PS3 da? Hørte det var eksklusivt til PS3 når det gjelder konsoller. I følge tothegame så kommer ikke spillet før neste år, stemmer dette? (PS3) Og er det noen her som vet om spillet blir F2P? Hørte noen rykter om dette.

Noen som har funnet en billig CE til PC-utgaven? Fikk mail av gamezone der de nevnte om en forhåndsbestilling av FFXIV CE.

det blir ikke f2p, og spillet kommer til neste år på ps3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...