VEH_InnleggNO Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Bioware har allerede en oppfølger på gang til det kritikerroste rollespillet. Les hele saken Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Kjøpet av Bioware må være et av de smarteste valgene EA har gjort de siste årene. Jeg har dessvere ikke kjøpt Dragon Age Origins ennå, men det står på listen min. Lenke til kommentar
Daffy4141 Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Nei og nei, jeg har jo så vidt begynt på #1! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Du har got tid Zarunil. Jeg vil bare si at jeg gleder meg noe ekstremt Lenke til kommentar
floffan Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Bioware har satt opp hjemmeside til dragon age 2 http://dragonage.bioware.com/da2/ Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 høh, så pass...... eg antar eg kansje bør få ræven i gir og bli ferdig med det første spillet då Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Jeg har dessvere ikke kjøpt Dragon Age Origins ennå, men det står på listen min. Nei og nei, slikt kan vi ikke godta. Se til å kjøp Dragon Age: Origins gutt. ^_^ Det er et fantastisk spill, og jeg må si jeg gleder meg virkelig til å utforske mer av det universet i oppfølgeren. Lenke til kommentar
Stekepanna_InnleggNO Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Sweet <3 gleder meg, Dragon age #1 var toppers når eg spilte igjønå det for noen uker siden ^^ Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Fint at de hopper bort fra Ferelden allerede i første oppfølger, så man får etablert at Dragon Age-universet er stort og mangfoldig. Var litt redd for at de skulle ende opp med å være redde for å ta historiene ut av Ferelden etter å ha etablert akkurat det området gjennom bøker og spill. Lenke til kommentar
Quagles Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Om jeg i hele tatt skal røre dette spillet bør det være langt bedre enn 1eren. Er vel bare ikke mitt type spill, ser ikke helt hva som er så bra med den ble ikke imponert over gameplayet, historien eller noe annet for den slags skyld. Men tydeligvis blant oss her inne er det bare meg som ikke forstår hysteriet bak dette spillet. Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Skal de denne gang også fjerne RPG og gjøre det mer action? Lenke til kommentar
Grosy Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Har faktisk første spillet liggende, men har enda ikke fått testet det. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Skal de denne gang også fjerne RPG og gjøre det mer action? Var jo så mye sutring over at spillet var "vanskelig" og "lite tilgjengelig for folk som ikke har spilt gamle PC-RPG-er" og "INGEN MOTORSAGER WTF", så det går vel den veien med DA også. Lenke til kommentar
j0lle_InnleggNO Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Da dør eg viss de gjør det samme som de gjorde med Mass Effect. Spiller 1'eren om igjen, og fy flate så mye bedre rpg elementer det er. DAO er fett, men har enda ikke klart å spille gjennom det enda, driver å klikker på pcen min hele tiden, så venter på ny pc så eg får spillt gjennom det... Lenke til kommentar
Folen Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Skal de denne gang også fjerne RPG og gjøre det mer action? Var jo så mye sutring over at spillet var "vanskelig" og "lite tilgjengelig for folk som ikke har spilt gamle PC-RPG-er" og "INGEN MOTORSAGER WTF", så det går vel den veien med DA også. Synd må jeg si, likt kampsystemet i DA, skjønt det ble noe enkelt i Awakening (noe som ikke var systemet sin feil, men balanseringen). At hovedpersonen er mer eller mindre forhåndslaget vet jeg heller ikke om jeg liker. Synes det var interessant å følge historien ifra flere vinkler i nr 1, men nå fungerer det jo bra i ME. For å fortsette sutringa stiller jeg meg skeptisk til den nye visuelle stilen. Det er ingenting galt i den i seg selv, men vet ikke om det bil passe inn i Dragon Age - universet. Forholder meg skeptisk enn så lenge, men Bioware har underholdt meg så langt og det er nok av tid til å overbevise meg. Endret 8. juli 2010 av Folen Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Håper virkelig ikke de endrer noe på selve kampsystemet. Det var jo akkurat det de fikk til i forhold til Baldur's Gate 2. Nå trenger de bare fikse en bedre historie og ha flere interessante kompanjonger. Kanskje det er disse manglene som gjør at historien i toeren kommer til å starte på scratch? Forøvrig rart at man må spille en så predefinert karakter. Det de ikke må gjøre er å falle i samme fella som de gjorde med Awakening og gjøre det for lett! Var jo ikke i nærheten av å dø på hard. Gjør normal og easy om til konsollmode hvis de vil, men ikke tving de som liker å tenke til å spille med en regelmotor som "jukser" for å få en utfordring. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Dette blir nok bra, etterhvert skjoenner man hvilke utviklere som er doemt til aa lage bra spill. Jeg er mest skeptisk til at det skal bli mer action, det eneste de hadde trengt aa gjoere for min del hadde vaert aa gjoere denne delen av spillet litt mer variert, ikke ha mer av det (har ikke spilt Awakening enda, som skulle gjoere dette bedre). Hadde ogsaa foretrukket om de beholdt det gamle kampsystemet, gud forby om de maatte gaa over til det tredjepersonsperspektivet vi kjenner fra Mass Effect. Ellers haaper jeg vi faar se til iallefall noen av karakterene fra originalspillet, men nytt blod er ogsaa velkomment. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Nei må si meg enig i at disse "forbedringene" virker ganske skremmende. Jeg likte det godt slik som det er i DA:O, og når de nå skal begynne å endre på den oppskriften er fallhøyden virkelig stor. Krysser fingre og tær for at "forbedringene" er forbedringer og at de ikke ødelegger det som funker (som med ME2). Så intill traileren og litt mer info kommer er jeg en skeptisk, men håpefull Rider of Reason. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Jeg kan leve med at de diller med actionsystemet, men jeg håper i det lengste at de bevarer muligheten for det isometriske perspektivet. Hvis de velger å droppe det på PC og konsoller, i stedet for å gi det til konsoller (eller bare å bevare status quo), blir jeg djupt såra og vonbroten. Endret 8. juli 2010 av Zealuu Lenke til kommentar
Tangeter Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Ser ikke helt hva som var så problematisk med mass effect 2 men om de kødder med DA på grunn av gjøker som ikke har erfaring med "old school" rpg'er så gjør de seg en stor bjørnetjeneste. Og det bildet bør virkelig være concept art, seriøst. Og om de tar vekk det isometriske kameraet fordi halvaper hvis spilleerfaring begynte med gears of war krever det mister de min respekt. Må få være litt nazi på akkurat dette siden denne sjangeren av rpger stort sett ble startet av folk fra bioware og ble akkurat gjenopplivet av dem. Klag klag klaag. Endret 8. juli 2010 av ghost_ronin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå