VEH_InnleggNO Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Den nye utgaven skal fikse innhold og grafikk. Les hele saken Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Tenkte jeg skulle prøve dette spillet så venter til dette for å kjøpe pakken med begge spillene . Deretter får jeg se hvor bra dette er, det ser bra ut og fått bra karakterer så . Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Dette var jo en svært god nyhet for meg. Tenkte også å kjøpe spillet tidligere i år, men ble aldri å gjøre det. Nå som det kommer en oppusset versjon sammen med utvidelsen må jeg jo nesten kjøpe det. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 I motsetning til med The Witcher så har jeg nå ikke kjøpt den første utgivelsen, og kan i ro og mak vente på den oppussede versjonen... Helt uten å tråkle meg gjennom polske nettsider for å få lastet ned EE-pakken (som, in all fairness, var gratis for alle som alt hadde kjøpt TW). Lenke til kommentar
deltamannen Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Kjempenyhet. Det blir litt av en rollespillhøst og vinter. Two Worlds II, Arcania: Gothic 4, Fallout: New Vegas og nå dette også. Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Det har ikke vondt av å få en oppgradering på grafikk fronten, men det påvirket ikke hvor moro jeg hadde det når jeg spilte igjennom. Ser frem til fortsettelsen i august For de som ikke har spilt det enda, men vurderer det, så er det kanskje like greit å vente til samle pakka kommer, siden den forhåpentligvis ikke er så alt for langt unna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå