Eplexx Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Har noen en ekstra APB Beta Key til meg? : ) Eller en bruker, hvis noen av dere der ut ikke likte det, så ville jeg blitt glad om jeg kunne fått testet det : D Har lett over alt etter en Beta Key, men alle kodene fra alle sidene er tomme. Jeg var nokk litt seint ute! Hvis noen har en, PM me Lenke til kommentar
alleibruk Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Beta er over, spillet ble sluppet i forrige uke... Jeg spillte aldri beta, men elsker spillet. Løp og kjøp! (eller bare start opp steam og kjøp Men, det er ikke mmorpg i sin vanlige forstand. Så vist du venter noe ala wow i gta drakt vil du bli skuffet. Er ikke ett fps heller, så ikke forvent cod.. Det er på en måte en gta light, men har så mange andre ting som gjør det kjempe morsomt. Lage egne biler, gjøre oppdrag med venner eller bare cruise rundt og lytte på mp3 samlinga di med venner. (solo kan det bli veldig kjedelig,) sjekk denne tråden http://www.innlegg.no/index.php?showforum=2 Endret 8. juli 2010 av petrus Lenke til kommentar
Eplexx Skrevet 8. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) petrus skrev (På 8.7.2010 den 10.24): Beta er over, spillet ble sluppet i forrige uke... Jeg spillte aldri beta, men elsker spillet. Løp og kjøp! (eller bare start opp steam og kjøp Men, det er ikke mmorpg i sin vanlige forstand. Så vist du venter noe ala wow i gta drakt vil du bli skuffet. Er ikke ett fps heller, så ikke forvent cod.. Det er på en måte en gta light, men har så mange andre ting som gjør det kjempe morsomt. Lage egne biler, gjøre oppdrag med venner eller bare cruise rundt og lytte på mp3 samlinga di med venner. (solo kan det bli veldig kjedelig,) sjekk denne tråden http://www.innlegg.no/index.php?showforum=2 Er ikke closed beta lengre mulig eller altså? Da må det vell kjøpes Er det "Game Time" på APB? Slik at du må betal i måneden, som i WoW ? Hørte først at det skulle bli det, men så at det ikke ble slik? Endret 8. juli 2010 av Smekkern Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Når man kjøper spillet får man med 50 timer med action district gametime. Så kan man kjøper mer gametime som tiden går, du kan kjøpe flere timer eller du kan velge å kjøpe en måned. Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Vil ikke anbefale APB. Kjedelig by og lite innhold. Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Skaff deg et bra team å spille med, så er spillet finfint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå