Øystein.F. Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Pacific City har gått til grunne, lat oss halde hender og minnast det som var. Les hele saken Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Akkurat som forventet. Det er Crackdown, med med innhold, men også flere irritasjonsmomenter. Jeg syntes det var ille nok de få gangene en granat fikk agenten min til å oppføre seg som et blad i vinden i det originale spillet, så jeg holder på gjerdet hva oppfølgeren gjelder. Inntil videre. Noe annet som nesten må påpekes er at det er et fryktelig lite pent spill. Hvis en sammenligner med for eksempel Red Dead Redemption er det klart at Crackdown 2 henger tilbake teknisk. Greit nok at kompromiss må gjøres for å få til slik en enorm streaming av innhold (hopping, flytte seg raskt i byen) , men det får da være måte på. At skytemekanikken fortsatt er såpass dårlig, især etter mengden med solide 3PS vi har fått de siste årene, er også dårlig. Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Tror ikke jeg trenger noe nytt sandkasse-spill nå, så lenge jeg har Just Cause 2! Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 "Du vil bil irritert " Liten skriveleif. Uansett, bra anmeldelse. Tror jeg står over, stun til du er dau er noe av det som virkelig får det til å koke over hos meg Synd, likte Crackdown 1. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Backlogen min er så stor at jeg tror jeg står over dette spillet inntil videre. Jeg får heller satse på å kjøpe det når prisen har gått ned og jeg er sugen på orbhunting. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Etter å ha testet demoen skjønte jeg raskt at dette ikke var en kanon tittel slik jeg håpet det kunne bli, godt å se anmeldere der ute mener det også. Endret 8. juli 2010 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Petrus89_InnleggNO Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Eurogamer gir ikke spillet så dårlig karakter: Crackdown 2 review Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå