Amored Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Kom over en tråd på CheapAssGamer.com med info om masse billig DLC til diverse spill til Xbox 360. Sjekk ut Xbox Live Marketplace, om noe her virker interessant. Mass Effect - Bring Down the Sky 80MSP PGR3 DLC - Style Pack and forskjellige biler. PGR4 Premium Challenge Pack - 80MSP Lost Odyssey Dungeon Pack - 80MSP Perfect Dark Zero Map Pack One - 160MSP Forza 2 - Map Packs - 80MSP Kameo Power Pack - 80MSP + andre Kameo DLC-pakker til samme pris. Blue Dragon Shuffle Dungeon og 6 Treasures - 80MSP hver. Phantasy Star Universe: Ambition of the Illuminus Expansion Pack - GRATIS Beautiful Katamari DLC Levels - 80MSP hver Det er også en del sanger til Lips, Guitar Hero og Rock Band som har blitt satt ned 30-50%. Endret 8. juli 2010 av Amored Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Grr. Jeg har allerede kjøpt Bring down the sky. Det begynner å bli en stund siden jeg spilte PGR4, så jeg har litt lyst på Premium Challenge Pack. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 8. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2010 Jeg kjøpte Blue Dragon Shuffle Dungeon og Lost Odyssey Dungeon Pack + en Lips-sang i stad. Om jeg kommer til å ta de i bruk, vet jeg ikke enda Men 240MSP er ikke akkurat mye. Lenke til kommentar
John Fredrik Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Damn her skal det handles:D Har Lost Odyssey og PGR 4 men blir vel litt til Blue Dragon siden det skal skaffes på nytt Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Disse Rock Band sangene er satt ned i pris: •AFI Pack 01 •Blink 182 Pack 02 •Boston Pack 01 •Disturbed Pack 01 •Foo Fighters - The Colour and the Shape (Album) •Going Country Pack 01 •Green Day Pack 01 •The Killers 01 •Megadeth - Peace Sells...But Who's Buying? (Album) •Metallica Pack 01 •Nirvana Pack 01 •Oasis - "Wonderwall" •Pearl Jam - Backspacer (Album) •Pearl Jam - Ten (Album) •Red Hot Chili Peppers - Blood Sugar Sex Magik (Album) •Slipknot Pack 01 •Tom Petty & The Heartbreakers Live Anthology Pack 01 •Weezer - "Buddy Holly" •The Best of The Who Rock Band Edition •Wolfmother Pack 01 http://www.rockband.com/zine/liveapalooza Salget blir avsluttet den 12. juli. Lenke til kommentar
Dragutin Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Er det fortsatt tilbud på det resterende DLC? Jeg har litt overflødige poeng jeg kunne tenke meg å bli kvitt [Edit] Fortsatt billig [/Edit] Endret 14. juli 2010 av Dragutin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå