Gå til innhold

Sapphire R9500 - Får ikke installert drivere

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg kjøpte ny PC i forrige uke (sjekk siggen), men når jeg installerer driverne og starter på nytt, blir den ferdig med XP loadingen, men så blir bildet oppdelt i ca. 20 striper, annenhver svart og annenhver vanlig. Etter et par minutter kommer den videre, men skjermen er bare svart. Det skjer ingenting :-? Det ender med at jeg må skru av strømmen og velge last good configuration. Jeg har prøvd flere ganger, men det skjer hver gang, og hvis jeg ikke får installert driverne så lagger det jo som et h.

Hva tror dere er grunnen til dette? Kan det være skjermen (en Compaq presario mv700)?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg satte vifta på fullt, åpnet sidedøra, klokka prosessoren ned til 2500+, avsluttet alle programmer og prøvde på nytt, tok ut CD'en og startet på nytt, men det er fortsatt det samme som skjer. Jeg lot til å med data'n stå på i 50 minutter og håpte på at den ville starte opp, men det ender med at jeg må skru av strømmen igjen.

Det må være noen som vet hva jeg skal gjøre :cry:

BTW: Skjermkortet er opp ned dvs. vifta er på undersiden av kortet. Er dette riktig?

BTW2: jeg kjører Windows XP Home

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...