Gå til innhold

Erfaringer med LG 4D20 Serien


Anbefalte innlegg

Jeg har nylig dristet meg til et innkjøp av http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=597886.

Etter å ha sett 50 tommeren i serien i aksjon hos en god venn av meg (som er en teknofil), og ymse tips fra han så ble jeg overbevist om at dette var TVen for meg.

 

Men jeg lurer fortsatt på om noen andre har noen erfaringer med serien?

Jeg er veldig "forsiktig" av meg, og for å si det mildt, jeg er ikke fremmed for å ville bruke 30 dagers retur-retten på produkter jeg er skeptisk til.

 

For å gi innblikk i hva jeg er ute etter:

 

 

- Mye TV for pengene (i klassen "billig).

 

Den TVen jeg har per dags dato er en konfirmasjonsgave jeg fikk for snart 7 år siden, og det er på tide å bytte den ut til en som egner seg for TV/Spill.

Jeg er dog ikke så überkresen når det kommer til TVer, og jeg har heller ikke så alt for god råd.

Dermed lurer jeg på om denne TVen er verdt prisen? (som jeg utifra min lille peil på TVer mener er ganske så grei).

 

- Noen kjente problemer?

 

Er det noen som kan vise til kjente problemer med akkurat denne serien?

Jeg har hørt at LG kan ha såkalte "gråtepper" på noen av modellene sine, men kameraten min overbeviste meg om at sortnivået var ganske så bra.

Noen her som er uenige med det, eller kjenner til noen kjente feil/problemer med serien?

 

 

 

På forhånd takk for all hjelp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja det var det eneste jeg tenkte var "minus" (antall HDMI utganger), men i følge kilder jeg har så finnes det vel HDMI-grener? (eller hva de nå heter de som lar de koble til flere av samme kabel ved bruk av en "stasjon").

 

Jeg har iallefall en slik for scart, så det er ikke noe problem, pluss at det eneste jeg har i øyeblikket som krever HDMI-kabel er Xboxen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...