Goo_InnleggNO Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 EB games har en bytte deal hvor du kan bytte inn elite mot slim med 990,- mellomlegg. Trenger da backup av 250GB disken til elite. Transfer kit kan ikke brukes da jeg jo må levere den inn når jeg henter slim . Minnepenn er ikke aktuelt da en 250 GB penn koster vel mye. Hørt at man kan ta backup på microsoft/xbox sine sider men har ikke funnet noe der. Noen som kan hjelpe ? Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Du kan jo spørre på EB om de er villige til å la deg kopiere over i butikken? Skal vel ikke se bort ifra at de kanskje har en xbox på pauserommet? Lenke til kommentar
Goo_InnleggNO Skrevet 7. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2010 Du kan jo spørre på EB om de er villige til å la deg kopiere over i butikken? Skal vel ikke se bort ifra at de kanskje har en xbox på pauserommet? Spurte om det. De var ikke keen...You bastards, you killed...my purchase Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 EB games har en bytte deal hvor du kan bytte inn elite mot slim med 990,- mellomlegg. Trenger da backup av 250GB disken til elite. Transfer kit kan ikke brukes da jeg jo må levere den inn når jeg henter slim . Minnepenn er ikke aktuelt da en 250 GB penn koster vel mye. Hørt at man kan ta backup på microsoft/xbox sine sider men har ikke funnet noe der. Noen som kan hjelpe ? Du trenger ikke store minnepennen. En på 8 GB holder i massevis. Du trenger bare å flytte over savegames og andre personlige filer. Spill du har lastet ned kan du laste ned på den nye helt gratis og installerte spill er bare å installere på nytt. Bare husk å overføre lisensen på kjøpt XBLA innhold til den nye. Lisensoverføring: http://www.xbox.com/en-US/support/systemuse/xbox360/licensemigration/ Lenke til kommentar
samco Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 rart ingen hær har kommenter på at 32gig aka 2stk 16gig penner er max på 360n <_< so i did it xSAMCOx på live Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Du trenger ikke store minnepennen. En på 8 GB holder i massevis. Du trenger bare å flytte over savegames og andre personlige filer. Spill du har lastet ned kan du laste ned på den nye helt gratis og installerte spill er bare å installere på nytt. Bare husk å overføre lisensen på kjøpt XBLA innhold til den nye. Lisensoverføring: http://www.xbox.com/en-US/support/systemuse/xbox360/licensemigration/ Å overføre lisensar er kun naudsynt dersom du har behov for å benytte materialet offline. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Eller dersom andre gamertags skal benytte materialet på Xboxen. Så lenge du er logga på boksen med same gamertag som kjøpte materialet kan du spele det på kva som helst boks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå