VEH_InnleggNO Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Dato er satt for årets sommerkampanje på Xbox Live Arcade. Les hele saken Lenke til kommentar
Keymahan Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Hmm.. har ikke DeathSpank slipp på XBLA den 14/7.. ? Da begynner moroa for min del i all fall! ^_^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Limbo skal i hvert fall kjøpes på release. Det ser utrolig flott, vakkert og faktisk litt skummelt ut. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 I år er det faktisk en sjanse for at jeg kjøper alle spillene. Jeg har mest lyst på Limbo og Hydro Thunder, men dersom demoene til de andre spillene faller i smak så kan jeg komme tii å ende opp med 5 spill. Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Deathspank er must-buy. Ender nok opp med Limbo og frøken Lara også. Forsåvidt masse nytt på Live i sommer, men drukner desverre 3 minutter etter lansering i 10 nye sanger til rockband/lips og all annen crap jeg skulle ønske det gikk å filtrere ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå