TST Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Gamer.no deler ut fem spill. Les hele saken Lenke til kommentar
Bruker-162103 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Utrolig bra konkurranse Gamer.no. Da håper jeg at jeg har mer vinnerlykke på denne konkurransen enn på Medal of Honor. Håper bare jeg skrev navnet mitt riktig da. Tastaturet er litt ødelagt. Men navnet mitt er Benjamin Skjevik så jeg håper det er rett Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Håper bare du ikke flyr til månen og tilbake om du ikke vinner, fantomena. Det skal faktisk en hel del flaks til for å få vunnet noe Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Får håpe oddsen er litt større for å vinne siden kun de over 18 får delta. Hadde vært veldig greit å vinne Crackdown 2, men jeg kommer til å kjøpe det om jeg ikke vinner. Lenke til kommentar
Ajesto_InnleggNO Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Får vell håpe på en gevinst, hadde vært allright det Bra konkurranse! Lenke til kommentar
claes Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Får håpe oddsen er litt større for å vinne siden kun de over 18 får delta. Hadde vært veldig greit å vinne Crackdown 2, men jeg kommer til å kjøpe det om jeg ikke vinner. Tviler på at det stopper noen under 18 å delta, hvordan sjekker dere det egentlig, Gamer? Lenke til kommentar
Bruker-162103 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Håper bare du ikke flyr til månen og tilbake om du ikke vinner, fantomena. Det skal faktisk en hel del flaks til for å få vunnet noe Skal prøve å ikke gjøre det denne gangen. Hadde bare en svært dårlig dag da MoH- konkurransen ble trukket. Jeg får tillatelse av foreldrene mine når det gjelder aldersmerkende konkurranser. Slik at jeg kun deltar i konkurranser jeg får lov til. Enkelt og greit Endret 7. juli 2010 av fantomena Lenke til kommentar
nikkou Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) bortevekk Endret 7. juli 2010 av Wartorn Lenke til kommentar
Trixz Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Får da håpe jeg er like heldig denne gang da hehe. Endret 8. juli 2010 av zentix Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 hvordan sjekker dere det egentlig, Gamer? de gjør ikke Lenke til kommentar
Trixz Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 hvordan sjekker dere det egentlig, Gamer? de gjør ikke Tror de gjør det. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 hvordan skal de sjekk det da tenker du Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Min første gjetning er navn + ip adresse. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 kan da skrive opp min fars navn og adresse jeg også Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Ja, og man kan forfalske pass. Betyr det at man ikke gidder å sjekke passet? Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 tja, spørs vel hvor man er? Lenke til kommentar
Trixz Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Du må ha foreldres samtykke for å være med på konk for 18+, men hvor mange har det. Og hvordan de finner ut om du er 18 eller ikke aner jeg ikke da jeg ikke jobber for gamer.no Endret 8. juli 2010 av zentix Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Tek.no har ikke noe med Gamer.no å gjøre Lenke til kommentar
Trixz Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Endret det hehe, glemte meg helt. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Skal det ikke være mellomrom enda et mellomrom. Vill ikke avsløre svaret så litt vanskelig å si hvor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå