Erlend Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Beklager dette. LAN-gruppen hadde ikke tilgang til profilbakgrunner. Det har blitt fikset nå. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Thankyouverymuch. Da har jeg fått meg en awesome bakgrunn. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Liker desverre ikke fargene da de minner om Facebook og passer ikke inn med resten av nettsiden. Synes heller ikke noe om å ha "liker knapp" eller "Facebook connect" overalt. Edit: Kan vi få tilbake Gamer.no Classic som et alternativ? Gamer.no 1280px Classic er for bred for min smak. Endret 7. juli 2010 av Bjohansen Lenke til kommentar
Erik Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Ok, nå har jeg lest litt rundt på forumet med den nye "modifikasjonen" til skinnet, og det er rett og slett helt jævlig ubehaglig på øynene. Det er som om det skjærer i øynene. Lenke til kommentar
TST Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Synes heller ikke noe om å ha "liker knapp" eller "Facebook connect" overalt. Hos meg er dette kun små ikoner eller lenker i bunn av trådene. Har du skjermbilde på hvordan det oppleves hos deg? Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Ok, nå har jeg lest litt rundt på forumet med den nye "modifikasjonen" til skinnet, og det er rett og slett helt jævlig ubehaglig på øynene. Det er som om det skjærer i øynene. Hei. Fint om du kunne utdype litt. Hvilken ny "modifikasjon" er det du mener, og hvorfor skjærer det i øynene? Lenke til kommentar
Erik Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Den nye "innleggs-fonten", hele greia som er rundt dette innlegget. Det virker som at det har blitt for mye hvitt, til den grad at det er skjærende ubehaglig (i allefall på for mine øyne). Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Synes heller ikke noe om å ha "liker knapp" eller "Facebook connect" overalt. Hos meg er dette kun små ikoner eller lenker i bunn av trådene. Har du skjermbilde på hvordan det oppleves hos deg? Var ikke ment som et misbehag ved at forumet ble overfylt med nevnte knapper. Det jeg mente var et jeg misliker trenden med å implementere Facebook på nettsider. Ser gjerne at Gamer Classic blir videreført ved siden av det nye skinnet. Liker ikke facebook fargene. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 De nye skallene var særs prangende. Dessuten lagger Mine innlegg under dynamisk-skallene. Maskinen jeg sitter på er flunkende ny. En fane oppe på Firefox 3.6.6. Bakgrunnsbilde i profilen? Damn, ressursforbruket fikk en fin stigning. Less is more. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Kan dere legge til mine innlegg på iphone utgaven og muligheten til å hoppe til første og siste side. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Det ser ut til at det gamle skinnet har kommet tilbake. (Gamer 1280 Classic) Hvis det er deres verk, så takker jeg dere. Ble mye bedre for øynene. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Loves it, wallpaper på profil er elsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg