snkupo Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Verken mutanter eller kommunister er trygge når pumpehagla tas 60 år tilbake i tid. Les hele saken Lenke til kommentar
Opptatt_InnleggNO Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Verken mutanter eller kommunister er trygge når pumpehagla tas seksti tilbake i tid. Les hele saken Til tross for mange positive omtaler, greier jeg ikke å like mutantene i spillet, antall skudd de tåler etc. Sorry, dere andre får kose dere. Lenke til kommentar
svedman Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Dette spillet var en stor skuffelse. Plottet og tidsmanipulatoren hadde enormt potensiale, men det klarer virkelig ikke å innfri. Jeg synes spillet har misbrukt denne gode ideen skikkelig. Fra meg får den 5/10. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Har lest flere positive anmeldelser nå, og jeg skal gi dette spillet en mulighet. Litt synd er det at omgivelsene er nitriste, men slossingen virker spennende nok til å la me glemme det faktum. Bra anmeldelse! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Helt enig med Ølle. Det var en utrolig skuffende affære for min del. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Skal nok være seksti år vil jeg tro. Ser de fleste anmeldere er fornøyd med spillet, så håper jeg blir det også. Men det tror jeg at jeg blir, for alt jeg har lest og sett av spillet har vært veldig spennende. Spillet er på vei i posten, men rart at det ikke har kommet enda. Snart en uke siden det ble sendt. Lenke til kommentar
Daffy4141 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Kan absolutt anbefale Singularity. Grafikken kunne vært bedre, særlig skarpere teksturer, men spillet er digg! 8 / 10 fra meg. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 nettopp fått det til PC og synes ikke det var så værst jeg.. litt skummel også til tider Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Virker som et greit "vente på steam salg" spill. Endret 7. juli 2010 av Riboflavin Lenke til kommentar
the_joker4 Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 dårlig spill. Hva slags sans har dere for spill egentlig? dette spillet er bare en ting... DRITBRA .Spillet har fått 8/10 og 9/10 overalt. Da må dere jo se at hele spillet er genialt laga når så å si alle annmeldelser sier det. DETTE SPILLET RULER Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Det er en smak sak joker? Alle kan si at lutefisk smaker herlig, men det hjelper ikke på hva jeg syns fordi om Har nok å spille for tiden, kanskje når jeg får tatt igjen litt. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Plukka dette spilet opp på steam summersale, og kan bare si en ting. Why not before? Spillet er utrolig fengslende. Det er lenge siden et spill har gitt meg den der "bare gå litt videre" følelsen. Men det klarte Singularity. Hvorfor er jeg ikke helt sikker på. Den første timen skremte vettet av meg. Godt mulig jeg er vettskremt, men jeg syns Raven har klart å lage en god setting, som er spennende, og diverse momenter spinner sammen og skaper noe som på en troverdig måte gir meg følelsen av at noe sånt kunne kanskje skjedd. Har ikke kommet så langt, men lærte å endre tiden før jeg logget av i går. Da ble kampene langt mer artig, og muligheten for diverse taktikker økte. 9/10 hos meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå