RottePostei Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Tenkte jeg skulle teste nettverket med tcpspray og det funker fint mot andre linuxmaskiner, men når jeg forsøker mot en windows XP maskin her får jeg bare connection refused. Noen som vet hva jeg må gjøre med XP-maskinen for å få tcpspray til å virke? Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Noen som vet hva jeg må gjøre med XP-maskinen for å få tcpspray til å virke? Har du noen firewall i windows? Evt. den som er innebygd i XP? Lenke til kommentar
RottePostei Skrevet 22. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2003 Noen som vet hva jeg må gjøre med XP-maskinen for å få tcpspray til å virke? Har du noen firewall i windows? Evt. den som er innebygd i XP? Den har jeg skrudd av. Lenke til kommentar
surfer86 Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Noen som vet hva jeg må gjøre med XP-maskinen for å få tcpspray til å virke? Har du noen firewall i windows? Evt. den som er innebygd i XP? Den har jeg skrudd av. hei rottepostei lenge sia sist! kom på irc kanalen da #hw.no/linux @ EFnet Lenke til kommentar
RottePostei Skrevet 22. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2003 Løsning: Installer "Simple TCP/IP Services" i Control Panel -> add remove programs -> windows components -> networking services Lenke til kommentar
RottePostei Skrevet 23. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2003 DESCRIPTION tcpspray sends data to either the discard or echo TCP service on the specified host and prints the average throughput Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå