mobilen.no Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Samsung fikk kritikk for manglende oppdatering til Jet. Nå er både denne og en Wave-oppdatering klar. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 det står fortsatt at siste versjon er installert, uten at jeg har installert noen ny versjon Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 det står at enheten ikke støttes Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Pixon 12 trenger seriøst ei oppdatering denne også. Treg, lite ressurser er di verste tingene med tlf. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Flere andre av samsungs telefoner som kunne trenge en oppdatering og litt oppfølging. Samsung selger telefoner, men glemmer å følge opp i ettertid. Derfor har jeg gått tilbake til HTC. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Min Wave døde etter å ha prøvd oppdateringen i går. Fulkte anviningene til punkt og prikke. Fikk melding om at det hadde oppstått en feil i oppdatreingen, og at den måtte kjøres på nytt. Dette ble bare en loop som gjentok seg. Da jeg kontaktet Samsung support, kjente han jeg snakket med ikke til at det fantes noen oppdatering :-( og at jeg måtte levere den til service... Noen som har fått til å oppdater? Lenke til kommentar
PantZman_InnleggNO Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Fungerer endelig å koble til og oppdatere min Jet i Win 7 64bit. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 når jeg skal opdatere står det: "kan ikke koble til serveren. Opdateringen kan ikke fortsette" Er det noen som har/ har hatt dette problemet? Hvist du har hatt dette problemet, hvordan fikset du det? Håper på svar Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 jeg snakket med samsung i går, og de sa at serveren deres er nede. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Jeg finner ikke engang Wave sin oppdatering på sidene. Er jeg helt blind eller? Skal den ikke ligge i dropdown menyen? Ingen Wave eller GT-S8500... Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 "Enheten har nyeste fastvareversjon, og kan dermed ikke oppdateres" - eller noe i den duren, kom til meg også... Noen som veit hvordan jeg løser dette? Er det Kies som er "rar" akkurat nå? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 jeg lastet ned den nyeste PC studio og skulle oppdatere min JET, men det kom bare opp enheten støttes ikke. når kommer det en oppdatering til JET? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Oppdatering via server fra telefonen funker dårlig. bruk Samsung Kies istedet. husk å ta sikkerhetskopi av alt på telefonen. update'en har bydd på litt problemer for folk. Jeg måtte avinstallere Kies og laste den ned på nytt for å installere etter at jeg oppdaterte min Wave, da kies ikke fikk koplet til et firmwareupdate. bruk linken; http://www.samsung.com/uk/support/detail/supportPrdDetail.do?menu=SP01&prd_ia_cd=1903&prd_mdl_cd=GT-S8500BAAXEU&prd_mdl_name=GT-S8500&srchword=Wave så skal det funke etterpå. Lenke til kommentar
andros_InnleggNO Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Samsung fikk kritikk for manglende oppdatering til Jet. Nå er både denne og en Wave-oppdatering klar. Les saken her Noen som vet om samsung galaxy s blir oppdatert til Android 2.3? Lenke til kommentar
V. Haugen Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Samsung fikk kritikk for manglende oppdatering til Jet. Nå er både denne og en Wave-oppdatering klar. Les saken her Noen som vet om samsung galaxy s blir oppdatert til Android 2.3? Venter på tilbakemelding fra Samsung Lenke til kommentar
V. Haugen Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Samsungs mediebyrå vet i alle fall ingenting om hvorvidt Android 2.3 kommer til Galaxy S med det første... - Fikk akkurat beskjed om at Samsung sender ut informasjon dersom denne oppdateringen kommer. Så da får man bare følge med <_< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg