Skillz Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 SKal på ferie og vil nytt kamera. vet ikke noe særlig om hva som er å legge vekt på bortsett fra at det må være lite og bra og skal kunne kobles til pc Liker sony sine litt. (har ikke sett på så mangen andre) Noen der ute med noen tips?? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Du kan jo ta et av de som er anbefalt her. Alle prisklasser er representert. http://www.akam.no/anbefalinger/digitalkam...mera/index.html Lenke til kommentar
mholen Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Han spør vel etter et digitalt video kamera. Skillz: Hvilken prisklasse er mest aktuell for deg? Lenke til kommentar
Skillz Skrevet 23. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2003 5-10 K ca. Har en fetter i singapore som kjøper ting til meg. Pleier å bli et par tusen billigere da. Lenke til kommentar
rons Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Jeg kjøpte meg et videokamera for ca 1 mnd siden. Jeg brukte litt energi på finne ut hvilken kamera på markedet som dekker mitt behov. Jeg stod tilslutt igjenn med 3 kamerar som jeg kunne tenke meg. 2 fra Canon og 1 fra Sony. Da begynnte jeg å ringe rundt til forskjellige fotobutikker i Norge og ble av de fleste sterkt anbefalt å kjøpe Canon MVX 150i, noe jeg gjorde. Etter en mnd er jeg megafornøyd. Veldig bra bildekvalitet, enkelt å bruke og ikke minst utformingen. Kamerat er et lite liggende kamera i motsettning til bl.a Sony`s stående kameraer, noe som gjør at kameratet er mye enklere å holde stødig (inneholder også en bildestabilisator), og etter min mening et mere stilfullt kamera. Et annet stort pluss med dette kameraet i forhold til de fleste andre kameraer er den store LCD skjermen og en kraftig zoom. Dette kameraet ble best i test i TV2 om det skulle bety noe. Lykke til!!!! Hilsen en storfornøyd videokameraeier Lenke til kommentar
rons Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Er veldig fornøyd med dette kamaraet Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Jeg vil ikke anbefale noe spesielt kamera, men du burde legge vekt på at kameraet har en optisk bildestabilisator og ikke digital. Den digitale fungerer ikke tilfredstillende etter mitt skjønn, ok produserer ofte støy i bilde. Godt kjøp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå