enden Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Har en gammel AMD K6-2 300MHZ maskin som jeg driver og støydemper - litt fordi det er gøy å fikle med den, og litt fordi den står på gjesterommet. Er lei av å skru den av (webserveren min) når svigers kommer på besøk... Har nettopp byttet vifta i psu'n med en 13dB papst, men da fant jeg ut at cpu-kjøleren bråker litt den og. Så at microplex selger en 12dB kjøler til socket7 til 300++ kr, men med frakt så blir det en god del mer enn det jeg gidder å bruke på en gammel haug. Hvilke andre alternativer har jeg til kjøling? Kan jeg montere en 80mm vifte rett over cpu'n? Det er jo ikke spec varmt i kabinettet Lenke til kommentar
Mr-Smith Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 fjern orginal vifta og så setter du en papst 12db vifte til å blåse over den eksisterende kjøleribben. Siden det bare er snakk om en liten k6-2 så skal det gå greit, orginalvifta var sikkert en 50*50*10 vifte uansett (hadde en av den typen selv ivertfall) Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå