V. Haugen Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Dette er nødløsningen din helt til Android Market åpnes i Norge. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Prøvde linken på min hero (android 2.1) fikk feilmelding da jeg prøvde å aksessere siden: For mange viderekoblinger. Bruker OneCall... Lenke til kommentar
V. Haugen Skrevet 5. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2010 Prøvde linken på min hero (android 2.1) fikk feilmelding da jeg prøvde å aksessere siden: For mange viderekoblinger. Bruker OneCall... Det hørtes ut som den samme feilmeldingen jeg fikk først.. Men det virket neste gang jeg prøvde. :o Kan være det er forskjell fra operatør til operatør, dessverre.. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Sony Ericsson har et lite utvalg spill og programmer man kan kjøpe til sin X10 via innebygde Playnow. Fungerer greit, men utvalget er minimalt. Musikk er det mer av der dog. Lenke til kommentar
V. Haugen Skrevet 6. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2010 Oppdaget at Gamelofts wap-sider er helt annerledes på Samsung Galaxy S - der var det andre spill som var tilgjengelig. Med andre ord er dette avhengig av hvilken Android-mobil du bruker. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Bare last ned og kjør marketenabler og du kan kjøpe både spill og programmer fra markedet. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Min løsning inntil videre er å holde meg til iPhone (og dermed Apple App Store). Så snart Google får skikkelig orden på Android Market, både med tanke på en skikkelig betalingsløsning for oss nordmenn og at de må få på plass en langt bedre kvalitets- og sikkerhetskontroll av hva folk får lov til å legge ut der, kan Android bli aktuelt for min del. Å kjøpe og laste ned apps direkte fra utviklerne eller andre steder blir jo det samme håpløse opplegget som man slet med før Apple snudde mobilmarkedet med sin App Store. Jeg vil ha ENKEL og TRYGG tilgang til både gratis- og betalingsapps, og der feiler Android miserabelt - foreløpig. Men jeg venter i spenning på hva de eventuelt gjør for å forbedre situasjonen. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 seff måtte noen bruke apple app store som eksempel...hehe elsket sync mulighetene på app store..NOT Akkurat gått over fra apple til galaxy s og er mer fornøyd enn jeg har vært på lenge, nå får jeg faktisk lov til å se ting jeg vil se på uten å få den teite lille blå kuben og eclaire virker utmerket. Gleder meg til Froyo for å se eventuelle forbedringer Lenke til kommentar
Goo_InnleggNO Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 De har noen apps/spill på netcom sine sider. De registrer i allefall min x10 og finner spill til den. Samt som nevnt over, play now hvis man har SE. Aint much, but its something... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg