TE_Andersen Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Du må prøve denne eventyrspillperlen, ellers kommer nissene og tar deg! Les hele saken Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Veldig bra anmeldelse! Er i grunnen enig i alt her, og det er ikke så ofte. Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Finfint spill, ja. Glimrende grafisk uttrykk, historie og stemning. Noen av gåtene var i overkant i det enkleste hjørnet, og som du skriver, lengden er litt for kort (men nå er ikke spillet spesielt dyrt heller). Et fint mellomspill mens vi venter på neste Layton-spill :-) Regner med at det kommer flere episoder, her er det mange ting som fortjener å bli fortalt for seg selv! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Herlig anmeldelse! Jeg får litt Fargo-vibber (dog av mange hakk lystigere kaliber) av spillets setting og jeg er, når jeg tenker meg godt om, glad i gode gåter. Dette skal absolutt kjøpes! Lenke til kommentar
ShotgunStalker Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Dette skal skaffes! Er venn med Nelson Tethers på facebook Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Kjøpte spillet og la igjen en del timer i det i går. Sjarmerende spill Noen av oppgavene er kanskje noe vel enkle, og noen klarte jeg ikke å se noen løsning på før på tredje hintet (og da får man det omtrent i fanget ). Grafikken passet også stemningen bra. Anbefales helt klart til de som liker oppgave løsning. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Dette skal helt klart kjøpes! Så det er kommet på steam også nå Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Har tatt en 5-6 gåter nå, men må si at nivået på gåtene er ikke i nærheten av nivåtet til Professor Layton-spillene. Får håpe det bedrer seg utover i spillet. Men det er fremdeles morsomt, liker gåteløsning uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå