Gå til innhold

Tips til ny gamer-stasjonær

Anbefalte innlegg

Hei! :)

No har tida komt for at eg skal ha meg ein ny stasjonær PC, men mine datakunnskapar er ikkje det det ein gong var og no har eg null innsikt i kva som skjer på marknaden. Set enorm pris på om eg kunne få nokre tips no tidleg i planleggingsperioden :)

På min forrige PC hadde eg ein AMD, men forstår eg det riktig viss eg seier at Intel har blitt litt meir dominerande i det siste? Har inntrykk av at det er desse i3\5\7 prosessorane som er noko å satse på? Kva er i så fall forskjellen på desse? Såg Intel Core™ i7 Quad Processor i7-930 på komplett til 2500ish, er dette ein god gamer-CPU?

På skjermkortfronten er det endå verre å navigere seg rundt. Viss eg seier at eg er ute etter det som ikkje er heilt i toppen, men heller rett under for å spare dyrebare kroner, kva burde eg sjå etter då?

Så har vi minne. Tenkte i utgangspunktet 4 eller 6 GB, eller burde eg også vurdere 8? Er det DDR3 SDRAM som er gjeldande? Er det forskjellige hastigheiter innanfor dette igjen også?

Og hovedkortet då, som så klart kjem an på alt anna eg vil ha på maskina, men er det nokre kandidatar som utmerkar seg her?

Kabinett treng eg også, ideelt sett vil eg ha eit kabinett med god kjøling og minst mogleg støy (duh...). Har sett ein del av desse med svært store vifter, er dette gode løysingar? Er vannkjøling aktuelt? Det må også vere solid og tåle å bli flytta på.

Trur eg skal slutte å skrive no, før det blir alt for mange spørsmål. Treng ikkje svar på alle spørsmål heilt konkret, men har du eit tips så blir eg glad for det! Kjem til å gjere ein del research på dette, men ei kort innføring gjere saken ein del lettare :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først av alt. Har du en "maks" pris for maskinen? Hvis vi får vite det kan vi hjelpe deg med forslag :)

Hei! :)

På min forrige PC hadde eg ein AMD, men forstår eg det riktig viss eg seier at Intel har blitt litt meir dominerande i det siste? Har inntrykk av at det er desse i3\5\7 prosessorane som er noko å satse på? Kva er i så fall forskjellen på desse? Såg Intel Core™ i7 Quad Processor i7-930 på komplett til 2500ish, er dette ein god gamer-CPU?

Intel sine prosessorer er verd å satse på, men hvis du ikke vil opp i 2500kr så får du også gode AMD prosessorer som gjør en formidabel jobb på spilling. AMD er også generelt sett billigere. Så vidt jeg vet er det skjermkortet det kommer mest ann på når man skal ha en gaming pc.

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=598343

På skjermkortfronten er det endå verre å navigere seg rundt. Viss eg seier at eg er ute etter det som ikkje er heilt i toppen, men heller rett under for å spare dyrebare kroner, kva burde eg sjå etter då?

Selv bruker jeg et Radeon HD 5850. Det fungerer utmerket og kan kjøre Crysis med alt på fullt med bare ørsmå spor av lag. Jeg kjøpte det for 2500kr så regner med det ligger rundt der et sted.

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=592617

Så har vi minne. Tenkte i utgangspunktet 4 eller 6 GB, eller burde eg også vurdere 8? Er det DDR3 SDRAM som er gjeldande? Er det forskjellige hastigheiter innanfor dette igjen også?

6GB ddr3 ram burde holde i massevis. Selv bruker jeg 4gb ddr2 ram og har ikke funnet spor på at jeg trenger mer B)

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=590445

Og hovedkortet då, som så klart kjem an på alt anna eg vil ha på maskina, men er det nokre kandidatar som utmerkar seg her?

Er ikke sikker på kandidater her, men så lenge det har det, det skal ha av porter og nok pci-e koblinger så burde det gå greit. Men husk å ha riktig socket til riktig prosessor ;)

Kabinett treng eg også, ideelt sett vil eg ha eit kabinett med god kjøling og minst mogleg støy (duh...). Har sett ein del av desse med svært store vifter, er dette gode løysingar? Er vannkjøling aktuelt? Det må også vere solid og tåle å bli flytta på.

Mitt kabinett: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=332085 Veldig bra kjøling, men mulig du synes det bråker.

Ellers har vi et her: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=580313 Veldig god støydemping, men ikke like bra kjøling.

Håper dette hjalp det litt :)

Lenke til kommentar

Om jeg var deg ville jeg heller ha kjøpt dyr 4gb RAM en billig 6/8gb. Trenger nesten ikke mer en 4gb. Jeg ville også ha slengt på en 40gb SSD til å ha OS, nettleser og de mest brukte spillene på. Så kan du sette snurredisken til å skru seg av etter ca. 15min med innaktivitet. Da får du en mye stillere PC.

Lenke til kommentar

Den rammen jeg satt opp på 6gb er rimelig dyr til ram å være. Men du har rett i at 4gb ofte kan holde. Hvis du vil ha en raskere disk, ville jeg heller valgt en Veloci Raptor HDD. De er ikke like raske som en SSD, men varer mye lengre (med unntak av noen spesielle SSDer, men de koster mye). 10k rpm vil være raskt nok.

Veloci-raptor: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=428939

Hvis du vil ha en SSD: Ville jeg valgt på 64gb som f. eks: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=490463

Lenke til kommentar

Takkar og bukkar :) Dette hjalp mykje det!

Har foreløbig ikkje noko bestemt makspris, men veit at eg ikkje skal ha det best. Hoppar heller ned eit hakk eller to sidan det er ein del kroner å spare der vil eg tru. Kan jo prøve å lage et lite overslag så klart.

CPU - 2000

Skjermkort - 2000

Minne - 1500

Hovedkort - 1500

Harddisk - Svært usikker her, kjem an på om eg bestemmer meg for SSD eller ikkje.

Skjerm - 3000

Veldig ca. alt det her, men trur eg skal vere villig til å investere såpass. Fant eit par interessante artiklar som eg skal lese igjennom:

Best gaming CPU

Best graphic card

Kabinetta du linka til såg bra ut dei :) Såg det kunne vere lite plass i det eine, i alle fall viss eg skal ha SLI eller crossfire, som ledar meg inn på neste spørsmål. Er fleire skjermkort noko å satse på?

Kva andre ting må eg tenke på? Sist eg satt saman ein PC var det alltid noko eg hadde gløymt :p

Edit: Sjå der ja, var det komt eit par innlegg til. Her er det leggetid, så får sjå på det i morgon! :)

Endret av LMH
Lenke til kommentar

Kabinetta du linka til såg bra ut dei :) Såg det kunne vere lite plass i det eine, i alle fall viss eg skal ha SLI eller crossfire, som ledar meg inn på neste spørsmål. Er fleire skjermkort noko å satse på?

Flere skjermkort trenger du ikke om du bruker f. eks Radeon HD 5850 eller 5870. Under der kan to stk være lurt. F. eks to 5770 vil fungere strålende.

Kva andre ting må eg tenke på? Sist eg satt saman ein PC var det alltid noko eg hadde gløymt :p

Du må ikke glemme strømforsyning! Avhengig av om du vil ha to gode skjermkort som to 5850 vil du nok trenge en strømforsyning på 750W: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=576019

Ellers ville jeg gått for en på 650W: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=513044

Lenke til kommentar

OOookei! Etter mykje tenking og ein del research har eg no komt fram til eit førsteutkast, men vil no stresse at det er nettopp det det er. Har for det første tenkt ein del på kva maskina vil bli brukt til, må nok desverre innrømme at eg ikkje er den gameren eg ein gong var. No vil nok maskina bli brukt til ein god del studiearbeid i tillegg, samtidig som den blir eit lite mediasenter. Dette endrar litt på prioriteringa mi, utan å fjerne hovudfokuset, som framleis er spel! Eg er no ute etter ein PC som yter svært godt i vanlege kontorapplikasjonar og windowsbruk, noko som gjere at eg vel å satse på ein SSD. Hadde ein raptor som systemdisk på min forrige PC, noko som fungerte veldig bra, men no er eg også ute etter at maskina skal vere så stille som mogleg. I tillegg skal den ha god ytelse i spel, og alt dette skal presenterast på ein ganske god skjerm.

Her er altså førsteutkastet, har ikkje tatt meg tid til å finne dei billigaste butikkane endå, sidan delane ikkje er bestemt. Alle desse skal vere anbefalt av dykk, hw.no eller andre. Det er altså ikkje helt tilfeldig dette her.

Hovudkort Gigabyte GA-X58A-UD3R, X58 - MPX 1695kr

CPU Intel Core™ i7 Quad Processor i7-930 - MPX 2495kr

Skjermkort PowerColor Radeon HD 5850 1GB GDDR5 - Komplett 2550kr

PSU Chieftec A-135 Series 650W PSU - Komplett 839kr

Kabinett Fractal Black Pearl - Komplett 745kr

RAM Corsair Dominator DHX+ DDR3 1600MHz 6GB - Komplett 1745kr

Disk Intel X25-M SSD 80GB 2,5" Komplett 1895kr

Skjerm Samsung 23" LED Syncmaster XL2370 - Komplett 2119kr

Tastatur Microsoft SideWinder X4 Keyboard USB - Komplett 338kr

Mus Logitech G500 Gaming Mouse - Komplett 399kr

Sum totalt 14820kr

Pluss Windows 7 og Office 2010 som eg tenker å kjøpe.

Men så nokre spørsmål. Eg fann ingen god PSU kalkulator, nokon veit om ein? No har eg berre tatt ein av dei som vart anbefalt her så veit strengt tatt ikkje om det er nok. Det er det vel sikkert, men det er jo greit å faktisk ha det på papiret.

Kan godt investere i 4GB med raskare minne i staden for 6GB, men får eg noko som er merkbart raskare enn det eg har lista opp her som eg heller kan kjøpe mindre av? Sliter litt med å skilje mellom dei forskjellige minnetypane der ute. Og passar denne RAMen med hovudkortet? Ser på komplett at det står:

Støttet RAM-hastighet PC3-10600, PC3-17600, PC3-6400, PC3-8500

Og på minnet står det: Minnehastighet 1600 MHz ( PC3-12800 )

Passar desse då ikkje saman? Til tross for at minnebrikka står som tilbehør til dette hovedkortet på komplett?

Burde nok ha ein lagringsdisk i tillegg kjem eg på no, men dette burde ikkje vere noko problem å slenge inn.

Burde eg kjøpe fleire vifter til kabinettet? Og er det vits i å kjøpe ei eiga CPU-vifte? Kjem sikkert ikkje til å drive med mykje overklokking, men samtidig er det jo greit å ha moglegheiten og/eller at ting held seg kjølig.

Nokon som har erfaringar med skjermen?

Vart ein del mas det her :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...