propers404 Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Heisann. Har planer om å gå til innkjøp av en Nintendo Wii i morgen, samt spillet Legend of Zelda: Twilight Princess og evt Super Mario Galaxy 2. Men har aldri hatt Wii eller vært borti Wii før, så lurer egentlig på hvor mye plass jeg egentlig trenger. Har forstått det sånn at man må bruke Wii bevegelseskontrollen på de aller fleste Wii spill, og da lurer jeg som sagt på hvor mye plass jeg egentlig trenger forann tven? Har bare et par meter til dispoisjon. Om noen kunne forklart litt om dette, så hadde det vært supert . Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Avhenger av spillet; for de to du snakker om har det ingenting å si. For andre, mer fysiske spill kan det være en fordel å ha greit med gulvplass (2-4 meter), slik at du unngår å dytte borti ting og har litt plass til armsleng og kroppsbruk. Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 4. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2010 Takk for kjapt svar. Har bare planer om å kjøpe de spillene, det nye Skyward Sword når det kommer og evt noen Virtual Console spill. Lenke til kommentar
Murdin Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Skal du spele Super Mario Galaxy 2 må du gå for 1'ern og vel ? Kjempe spel det. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Jeg har bare spilt eneren men jeg tror man kan helt fint hoppe rett til Galaxy 2. Kanskje litt vanskelig i førsten, men Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 4. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) Tenkte ikke over 1ern gitt. Tror nesten jeg skal kjøpe det først da, så går nok det 2ern litt ned i pris etterhvert . Men først skal Zelda spilles ! Skrivefeil* Endret 4. juli 2010 av kriStfr Lenke til kommentar
Kaffeleif Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Storyen i Mario-spill har vel aldri vært veldig viktige, så å starte med 2'ern burde ikke være no problem. Når det er sagt så er 1'ern et veldig bra spill som burde kjøpes. Du trenger ikke nødvendigvis veldig stor plass, men kommer som nevnt avhengig av hvilket spill, og hvor mange dere er. Tennis med to spillere kan trenge litt mer plass enn Zelda. P.S Wii spill går sjeldent ned i pris har jeg lagt merke til, da de fleste butikker fortsatt selger SMG 1 til full pris Lenke til kommentar
LiseMM Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) Du må spille SMG 1 Hopp heller over Zelda TP.. Edit : Glemte jo Super Paper Mario jo!! Sjekk litt reviews og utube. Endret 5. juli 2010 av LiseMM Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Personlig ville jeg tatt TP over SMG1, toern virker jo stort sett ganske likt, bare forbedret Lenke til kommentar
Narishma Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Personlig ville jeg tatt TP over SMG1, toern virker jo stort sett ganske likt, bare forbedret enig med det, kan egentlig ikke si at du går glipp av så ekstremt mye hvis du hopper over eneren, blir jo bare en masse andre galaxys som du går glipp av, og MG2 er jo nesten helt likt som eneren men litt mer polert. Lenke til kommentar
LiseMM Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Men TP er ensformig og kjedelig da.. Lenke til kommentar
littsnill Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Men TP er ensformig og kjedelig da.. Kan du begrunne det der? Er det gameplayet eller gåtene som er ensformige og kjedelige? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Egentlig så er jo SMG mye mer ensformig enn TP da. SMG går jo ut på det samme brett etter brett. Mens TP har mer variasjon i seg, både når det gjelder områder, fiender, templer og gåter. Men ingen av dem er kjedelige etter mitt syn. Heller tvert imot, begge er topp underholdning, og det er virkelig verdt å spille begge to. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå