3000_InnleggNO Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Synes det e kjempe godt med en gamer snus når man spiller, hva synes dere ? http://www.youtube.com/watch?v=vB-tGhQ2wbQ&playnext_from=TL&videos=cn_i1QFmIpU&feature=sub Lenke til kommentar
CFS1987 Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Snus er sjef men hvorfor kastet han ipoden sin i vannet? Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Har sluttet med det. Snus er noe d***. Man blir fort avhengig av det, i tillegg er det vanskelig å slutte å bruke snus. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Hehe, fikk en fin latter av klippet! Lenke til kommentar
3000_InnleggNO Skrevet 4. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2010 ja en god gamersnus gjør at ting blir mer intenst spesielt i online multiplayer :excl: Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Bergensere er utrolig plagsomme. Og posesnus er til for å gjøre snusen tilgjengelige for de som ikke klarer å nyyyde bake, og da kunne de likegodt lattvær. Lucky er kanskje verst også. DRID! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 jeg trodde snus var kun for homoseksuelle mannfolk jeg.. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Bergensere er utrolig plagsomme. Og posesnus er til for å gjøre snusen tilgjengelige for de som ikke klarer å nyyyde bake, og da kunne de likegodt lattvær. Lucky er kanskje verst også. DRID! De fleste bergensere er nå snill, grei og veldig høflige. Men det er ofte en eller annen som skjemmer seg ut slik at andre tror alle bergensere også er slik. Men skulle jeg hatt meg en snus hadde jeg nå pakket meg en god en selv. Bleier er det jo ingen virkning i. Men uansett så tar jeg meg heller en røyk før en snus. Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Snus er sjef men hvorfor kastet han ipoden sin i vannet? Fordi "han trenge ikke det drite der" Lenke til kommentar
3000_InnleggNO Skrevet 4. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2010 denne tråden handler ikke om bergensere eller homosexuelle folk men gamer snus! den snusen du tar før du skal spille/mens du spiller.. fokus Lenke til kommentar
Kenofnor Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Har alltid en god klump snus under leppa når jeg spiller, er ikke det samme uten! Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 I og med snus kan få negative konsekvenser for tannkjøttet går jeg i stedet med en t-skjorte der det står "jeg er en norsk bondetamp". Effekten er mye den samme faktisk. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Jeg lo Anyways, styrer jeg unna slik. Liker heller ikke at snus er blitt så mainstream at jenter også har begynt å bruke det. Det er langtfra attraktivt. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Har prøvd snus, ikke noe for meg. Blir sulten på pære og alt jeg spisr smaker salmiakk. Grusomt styr. Greit når kompisene sitter der å snuser, bedre enn røyking siden det ville bety maaange pauser på LAN. Og ja, røyk ser penere ut enn snus. Hamster leppe mens noe som ser ut som avføring renner ned over tennene. "KISS ME!" ehhh, nei. Lenke til kommentar
CWH Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Fantastisk video Litt mye sukker i kostholdet også? Som bastard-bergenser (dvs utvandret bergenser) er det alltid en glede å høre en ordentlig tjuagutt. Snuser selv. Så jeg er utrolig sexy med bondeleppe, fast sugerør i lommeboken, dårlig ånde og en skyhøy nikotinavhengighet. Kan anbefales.... Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 WoW + snus = sant. Snus over røyk anytime. Ser kanskje verre ut med snus, men har troa på at røyk er langt mer skadelig. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 gamer snus faktisk??må nesten lole litt nå. Snus i seg er så jo så harry og som andre har nevnt er bondeaktig,og nei det er ikke töft å snuse hvis du trur det. Det ser jo helt grusomt ut.Ser en sann stygg kule på overleppe og når man smiler så er overtenna helt svarte omtrent,så renner det sann gugge slik man må spytte hele tiden.og ja snus er ikke like farlig som rök,men snus ödelegger tenna trur jeg i tillegg. Og det er så grosse og not pent når damer snuser,störste turnoffen som er. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Nja, snus skader tannkjøtt og tenner. Det legger også opp til kreft i tannkjøtt på samme måte som røyk gjør det for lungene. Men tenner og tannkjøtt kan tas vare på om man går inn for det, selv med snusing. Kols derimot så er du fucked Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 oii.såpass ja,snusen er nesten værre en røk:p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå