Gå til innhold

Når dere klikker...

Anbefalte innlegg

Husker at jeg hadde regelmessige anfall av ekstrem nerdrage da jeg spillte mye CS, og da ble det gjerne både banning og boksekamper med CRTn. Det gikk jo stort sett bra foruten at jeg ofte hadde vondt i hånda etter lengre gamingøkter. Litt verre gikk det da jeg fikk meg flatskjerm og måtte finne meg noe nytt å få ut aggresjonen på. Endte med at jeg knuste tastaturet etter at jeg kræsjet på sisterunde i et Flatmania løp. Etter det fant jeg ut jeg måtte roe meg, og nå nøyer jeg meg med litt mumlende banning.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis jeg dør hele tiden i Shadowrun, MW2, Bad Company 2 o.l., så blir det til at jeg kommer med mange gloser. Jeg ødelegger aldri kontroller eller noe sånn. Spesielt "cheape" deaths gjør meg irritert. Feige folk i Super Street Fighter 4. Det at jeg gjør dumme ting i Gears 2.

Jeg kan lett tenne noen plugger når jeg gjør det dårlig i spill, og er 120% sikker på at det er dritkjedelig å sitte i party med meg på Xboxen da. Men alt går over om jeg får én bra runde :)

Jeg er en dårlig taper :p

EDIT: Jeg må legge til at jeg slo en mus nedi pulten, så kretsbrettet inni knakk. Det var litt moro. Også slo jeg i PCen så den nesten falt ned på gulvet. Har vel slått litt i pulten/veggen også, men det skal ganske mye til :)

Endret av Amored
Lenke til kommentar

Har vært noen ganger på Gears of War 1 og 2 gjennom årene.

Ellers så har du Rockband til tider når jeg har vært i nærheten på det jeg skulle oppnå. F. eks 100% i gitarsolo`en på "While My Guitar Gently Weeps" på The Beatles, eller vokalen på "Pyscho Killer" av Talking Heads på Rockband 2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...