Gå til innhold

Når dere klikker...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

går helst i kreativ banning,men har most et tastatur engang jeg spillte cs pga den ene knappen hang og førte til at jeg fikk flere unødvendige dødsfall flere ganger etter hverandre.Angret etterpå spesiellt siden det var lørdagskveld og ikke mulig å skaffe seg nytt før over helgen.Har vel 2 spill jeg har knekket i flere deler oppigjennom årene,et fotballmanagerspill der jeg hadde 2 milliarder i banken ble forandret til -2 milliarder

Lenke til kommentar

Eg holder meg stort sett til høglytt banning. Har enda til gode å ødelegge mus, tastatur eller kontroller, overraskande nok. Madammen godtar seg veldig når eg er frustrert over eit spel :p

 

 

et fotballmanagerspill der jeg hadde 2 milliarder i banken ble forandret til -2 milliarder

Hehe, integer overflow > you ^_^

Lenke til kommentar

Har roet meg betraktlig med årene så nå går det i kreativ høylytt banning. Hadde 2 episoder jeg husker godt fra tidligere år. Den ene var med Super Mario And The Six Golden Coins slet med siste bossen og hadde tapt så da gikk hele gameboyen i veggen. Andre gangen var det Vice City og da gikk tvkontrollen i gulvet så knappene hagletwhistle.gif

Lenke til kommentar

Stille banning, og klager på at spillet er bugget selv om alle vet at det ikke var noen bug. Finner mange grunner til at spillet drepte meg. Seneste jeg har klaget på er når jeg spilte Osmos. Touchpaden er treg, og hengte seg opp, og jeg fløy avgårde inn i en større ting. True story.

Lenke til kommentar

For noen rolige kyllinger <_<

 

Jeg banner som en syk jævel. Har knust ett tastatur, og dengt løst på andre såpass ofte at jeg har måttet investere i nytt. Har knust en rute som ikke tålte en stol. Smadret hånda inn i kabinettet. PCen skrudde seg av, og etterpå virket ikke ene harddisken. Surt. Har også brekt hånda etter å ha dryst den ned i stolsetet. Dessverre var det stål under foringen.. Dårlig kombinasjon.

 

Nå til dags bruker det å holde med noen solide bokseslag ned i senga. Kan fortsatt bli vilt forbanna, men heldigvis ikke like ille som før :whistle:

 

Det er ofte et kjærlighet/hat med ting du bryr deg om eller bruker mye tid på. Uten sammenligning forøvrig er det vel samme fenomenet som når foreldre gir barna sine en overhøvling av dimensjoner for småting de har gjort galt. Eller omvendt for den saks skyld.

Lenke til kommentar

For noen år tilbake når jeg spilte regelmessig CS hadde jeg en tendens til å kjøre knyttneven i glasset på den steinharde, gamle kasseskjermen min. En gang slo jeg så hardt at jeg er bombesikker på at jeg brista beinet i den en fingeren. Hadde vondt i hværtfall 2 uker etterpå.

 

Nå for tiden går det mest på høylytt banning, hender seg det kommer noen skikkelige værs. Men har desverre klart å knuse 2 PS3 kontrollere i ukontrollert raseri. Fifa10 er det spillet som tydeligvis får frem alt det onde jeg har i meg. Bare det spillet som får meg til å reagere fysisk.

Endret av Terjee
Lenke til kommentar

Spiller igjennom Gears 2 med en kamerat som er skikkelig crap i FPS og 'new machanics' som feks det å ta cover bak ting og ikke stå midt ute i det åpne når det kommer masse wretches, da blir det et par gloser rundt omkring når han dør og ikke kan revives.:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...