Gå til innhold

Når dere klikker...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er en skikkelig sinnatagg i spill. Vanligvis banner jeg først og fremst, men om jeg blir ordentlig provosert av noe, da slår jeg som regel hardt i bordet. Noen ganger smeller jeg musa hardt i bordet og. Kjøpte nylig ny mus da den andre *host* ikke funket lenger :whistle:

Lenke til kommentar

Det kan bli en del banning og steiking, men eg vil si eg har roet meg litt med årene :p var dog litt uheldig i går under en peace walker økt på psp...Høgre hånden hadde litt feil vinkel i det den traff stolen slik at det gikk litt ut over lillefingen. Vanvittig vondt, og eg hatet meg sjøl sekundet etter.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Er et spill som har gjort meg at jeg blir litt lettere pissed off og det er Modern Bugfare 2, aldri opplevd maken til mange bugs, lagg og glitches og joks i et spill ever

Etter det så er jeg blitt surere, med litt ødelegging i kontroller, knuste cover og en haug med banneord :p

Lenke til kommentar

For min del startar det sånn som med han der "angry German kid", og utviklar seg derifrå til at eg raserar leilegheita, og deretter går ut og bankar opp tilfeldige folk. Reknar med det er ein ganske vanleg måte å takle det på.

...

Vel, eigentleg brukar eg ikkje å gjere noko, eg er kanskje litt sånn som vulcan-rasen i Star Trek. Det kan boble under overflata, men eg har heldigvis eit rimeleg tjukt lag med sjølvkontroll oppå. Det hjelp liksom ikkje so mykje å banne og smelle med dørene.

Sjølv om eg av og til tek meg sjølv i å sukke tungt. :o

Kay

Lenke til kommentar

Bra å høre at det ikke er bare meg som klikker på når man spiller.

jeg blir mest forbanna og frustrert når jeg spiller ninja gaiden sigma 1 på hard eller for tiden så spiller jeg Ninja gaiden sigma 2 på mentor.begynner vel først med banning og skriking etter en liten stund så når jeg blir virkelig forbanna pleier jeg å slå min ps3 kontrollern i bordet. har allerede ødelagt en ps3 kontroller når jeg spilte NGS2.Har også en stemme inni meg som sier til meg at jeg skal hive kontrollern i tven eller veggen,men klarer alltid å berge meg slik.hehe.

Lenke til kommentar

Husker jeg hadde et forsknings prosjekt angående spill og aggresjon. Var å sjekke hjerte rytmen, hvordan folk var og oppførte seg.

Under bil spill var hjerte rytmen sikkelig høy og kunne bli til aggresjon vist de kke klarte svingen, men FPS var det annerledes.

Jeg klikker nesten aldri, fordi det er et spill. Is not real ^^

Lenke til kommentar

Etter at jeg skaffet meg Xbox har jeg faktisk ikke ødelagt noe, ikke bannet engang. Det var verre før da jeg spilte på pc. Så mange små frustrasjoner som bygger seg opp pga. diverse error i operativsystem, spill og programmer. Tror for min del at det var det som gjorde at jeg "klikket" innimellom i spill. Men det er klart, noen spill er bare helt jødla irriterende å bli drept i. SPESIELT counter-strike med folk som cheater. Husker en gang jeg var og linket hos noen kamerater. Jeg vet jeg spilte cs, men husker ikke helt hva som skjedde. Alle knappene på tastaturet lå plutselig spredt ut over hele rommet, det nye AKG headsettet mitt var knekt i to og musa ble smadra med en vernesko. Husker jeg slo helt til musa sluttet å eksistere, bare kula og ledning igjen. Sparket et par ganger i dataen også: "Piiip piiiiiip". Etterpå satt jeg meg bare rolig tilbake i sofaen og slappet av. Ikke sunt, men deilig..

Endret av Kureno
Lenke til kommentar

CRT'n min får svi, hardt.

Jeg hater, selv om jeg ikke liker å bruke det ordet skal jeg det, jeg HATER å tape.

Har knust et par keyboard, men det gjør ikkeno for favoritt-tastaturet mitt koster 98,- på komplett og jeg bestiller alltid 2 og 2.:D

Det gjelder alt fra sjakk til Halo3, men på konsoll så blir jeg ikke like voldelig mot selve kontrollen eller maskinen for det ville vært dumt.

Dør jeg i CS blir det ikke mye blomster og solskinn rundt meg for å si det sånn, heller noen mørke skyer og torden.

Uansett hva det gjelder, i konkuranse-form så er jeg alltid i vinnermodus, skal vinne, alt annet er fail og jeg kan bare skylde på meg selv om jeg failer.:p

PS: Jeg har Intelli 3.0 mus, og for alle oldschool gamers så vet dere hva det betyr, man kan ikke være slem mot Intelli'n, det ville vært som å skyte seg selv i foten.:D

Endret av Puro
Lenke til kommentar

Glemte og nevne når jeg holdt på å få sun sigilen til Tidus i FFX,ja,det er det forbanna chocobo racet som alle hater.Aldri värt så frustrert før,under den timen herpa jeg ps3 kontrollern og klarte og totalt ødelegge kontrollern,batteriet fløy,r1 og r2 gikk sine veier.det var ekstremt.

Lenke til kommentar

Ah, eg hugsar det løpet...ein smule frustrerande, ja. Det er ikkje so gale når eit vanskeleg mini-spel krev anten jedi-refleksar, hardt arbeid eller flaks...so lenge du berre må ha ein av delane. Her trengte du alle tre.

Eg klarte det til slutt. Hugsar ikkje kor lang tid eg brukte.

Kay

Lenke til kommentar

De få gangene jeg blir så sint at jeg må få det ut ender det som regel i et lite dikt av kreative og søte bannord.

Har spist på to playstation-spaker til at de sluttet å fungere, men det var vel heller en uvane enn sinnet.

Lenke til kommentar

Holder meg som oftest rolig i spill som CS og MW2, fordi jeg vet jeg bare har meg selv å skylde på, med tanke på skills. Det har derimot gått en kontroll eller to i bilspill på konsoll. Den desidert verste ragehistorien min er dog en gang jeg slet litt med de vanskeligste sangene på Guitar Hero. Det viser seg at hvis du kaster gitaren av full kraft fra en balltreposisjon inn i TV'en, så knekker den i to. TV'en overlevde utrolig nok, selv om i et par dager var alt i en veldig stygg blåfarge. Det er kanskje også den gangen jeg har følt meg mest som en rockestjerne mens jeg har spilt GH...

Lenke til kommentar

har sett på youtube videoer om folk syker helt på de raca der,jeg hadde flaks og klarte den etter min 10forsök ellerno.Det värste var at jeg måtte gjöre det löpet IGJEN pga jeg gjorde det löpet för jeg fikk cel mirror i remiem tempel,det jeg ikke viste var at jeg bare kunne ta et vanlig löp og få våpnet til tidus.Da må jeg gjöre det 2ganger.omg

Lenke til kommentar

Holder meg som oftest rolig i spill som CS og MW2, fordi jeg vet jeg bare har meg selv å skylde på, med tanke på skills. Det har derimot gått en kontroll eller to i bilspill på konsoll. Den desidert verste ragehistorien min er dog en gang jeg slet litt med de vanskeligste sangene på Guitar Hero. Det viser seg at hvis du kaster gitaren av full kraft fra en balltreposisjon inn i TV'en, så knekker den i to. TV'en overlevde utrolig nok, selv om i et par dager var alt i en veldig stygg blåfarge. Det er kanskje også den gangen jeg har følt meg mest som en rockestjerne mens jeg har spilt GH...

Haha, legendary!

Jeg roper "DATASINNA" og slår meg selv i låret.

Endret av Sesseth
Lenke til kommentar

Trist gjeng. Its just a game! :)

Nei. Det er død og liv, vanære og heder det står om. :whistle:

Nemlig!Det føles iallefall slik i blandt.ENDA man har passert 30 år..ellers har jeg vel greid å ødelegge et par av de håndholdte spillene fra 80 tallet(Game&Watch)i sinne når de møtte stuegulvet i lydens hastighet,og ikke minst Nintendo 8 bits håndkontroller som hadde en sann merklig skrangelyd etter 340 kast i gulvet.Godt vi hadde teppe i stua den gangen..ellers ble dette avløst av banning og sverting og uthenging av bla. Super Mario,men det har heldigvis roet seg betraklig de siste 15 årene.Det var jo så mye urettferdige spill i gamle dager,spesielt på Nintendo 8 bits så det var kanskje ikke så rart det gikk en kule varmt...

En tidligere kamerat slo ihjel sin PlayStation med en lyspistol. Etter det har jeg ikke våget å bryne meg på hardware, dog jeg har hatt ymse TV-apparater som har måttet tåle ukristelig oppførsel oppigjennom samt et modem som måtte finne seg i juling når det ikke koblet seg til nettet.

Nå er det slik at jeg bare skrur av om spillet bryr meg imot, dog etter noen runder med banneord.

Modem som ikke vil koble seg til nettet har ikke livets rett..konsentrert hat,ispedd edder og galle til alle modem som ikke oppfører seg skikkelig!

Forstår godt din frustrasjon..det var sikkert verdt det!

Lenke til kommentar

Min siste rage var senest i dag. Hadde spilt heroes 3 i to-tre timer. Det er jo så avhengighetsdannende at man ikke en gang tenker på saveknappen.

Så begynner plutselig skjermen å blinke, jeg får en error (oh the irony) og hele PC'en fryser...

Som sagt har jeg aldri ødelagt noe, men det er sannelig ikke langt ifra. Å miste ting man ikke har sava er kanskje på topp for min del, fy søren så forbanna jeg blir. Det andre jeg blir virkelig irritert over er når jeg spiller multiplayer og gjør det så ekstremt dårlig og er klar over at jeg rett og slett suger noe intenst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...