BakaBerg Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Pleier å pælme håndkontrollen min enten i gulvet eller veggen. Har hendt seg at jeg tar coveret til spillet og spytter på det så har det også hendt jeg kaster det ut vinduet. Men siden jeg har ødelagt to kontrollere og et cover, har jeg begynt å sikte på en sofapute når jeg kaster kontrolleren min nå, slik at den ikke blir ødelagt. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) Har en sånn billigpult ala Ikea, den tålte ikke en skikkelig smell med knyttneven. Sprakk opp hele greia, jeg mener det var CS vi spilte da. Endret 4. juli 2010 av Mammakamel v2.0 Lenke til kommentar
Malactica Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 jeg har aldri ødelagt noen av tingene mine i sinne. men jeg må innrømma at jeg banner høyt. så fint at jeg lever i en lydisolert kjeller Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Jeg pleier som regel å klemme på kontrollen jeg holder, sånn at den knirker litt. Ikke så mye mer enn det Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Jeg har ikke for vane å "klikke" når jeg gjør noe dumt eller taper i et spill. Riktignok med et tidligere unntak, når jeg spilte Mario Kart 64 med venner. Disse så alt for morsomme spilløktene kunne bli ganske voldelige. Det hende nemlig at vi trykket for å bytte bane rett før noen andre kom i mål for å stjele seieren fra under nesen på dem. Dette endte selvsagt ofte i et lite basketak, men man ble fort venner igjen da. Vi var jo ikke veldig gamle heller. Men morsomt var det. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Har et forbruk av xbox kontroller. Men så skal det nevnes at jeg i hovedsak klikker pga jeg dør av unormale grunner. Som blant annet en klassiker i BF:BC 2. Sprayer trynet til motstanderen fult av kuler bare for at han skal komme med det mest pinglete våpenet og drepe meg på et skudd. Gjerne i hardcore.. Ellers så pleier jeg å denge til sofa'n min Lenke til kommentar
AvaloN - TLW Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Noen ganger går jeg ut... Men som regel løfter jeg opp høyre side av tastaturet, ca 15cm opp, plaserer så høyre hånd på numlock tastene og moser det ned i bordet igjen.... Dette skjer da kun når en camper har drept meg for femte gang. Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Samler all konsentrasjon på å kontrollere sinnet. Sitter å rister i 1 minutt før jeg går på det igjen. Hvis jeg spiller Xbox 360 eller Ps3 i stua slår jeg en eller annen pute alt jeg har. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Jeg banner og steiker til tv-en og spillet. Det forundrer meg av og til hvor mye stygge ord som kommer ut. Lenke til kommentar
Roskva Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Kastet kontrollen ned i senga mi en gang - den spratt tilbake og traff meg i nesa, etter det så har det ikke blitt mye kasting av ting, men det er veldig sjeldent at jeg klikker helt når jeg spiller uansett. Lillesøsteren min pleide å få noen veldig morsomme reaksjoner av å spille The Sims, kom flere ganger ut i stua og gråt fordi hunden døde eller barnevernet hadde tatt ungen hennes. Hun hadde også en sterk tendens til å klype og slå dersom vi spilte 2-players spill. - HELDIGVIS tar hun ting litt mindre seriøst nå. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Jeg bare skriker samtidig som jeg undetrykker alle voldelige impulser da jeg vet de kan bli dyre. Normalt er jeg en person som aldri blir sint og hever stemmen; spill er det eneste som utløser det. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Pleier vanligvis å holde meg i skinnet å klemmer heller litt ekstra hardt rundt kontrollen når det blir som verst. Men husker godt en gang når jeg var mindre. Spilte et eller annet fotballspill til psx og ble så sint at jeg tok ut cd`n og knakk den. 1 sekund med glede og et par uker med bitterhet. Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Pleier å skrike å banne(har blitt mye av det på ffxiii) og tenke "ikke kast kontrollen i veggen, Xboxen er helt ny". De fleste kommer inn å spørr om jeg tar livet av dama eller no Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Blir aldri og har aldri blitt spesielt sint på grunn av et spill. Tar det hele med knusende ro og prøver igjen senere. Det er slike som dere som lar dere hisse opp, som gjør at spill blir enklere og enklere, man skal liksom ikke straffes om man "dør" i spill lenger. Slik at frustrasjonen skal være minimal, HA! hva er morsomt med det? Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Dunker borti høyre side av skjermen min. Nå er den løs og må dærmed tape den slik at den ikke sprekker helt opp xD Merkelig at skjermen her helt fin enda . Lenke til kommentar
King Of Monra Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Slår hardt i det nærmeste som er. Knuste pc skjermen sisst, slår eller/og banner. Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Hvorfor så mye ødelegging? Jeg banner, og fortsetter å spille. Har ikke noe behov for å slå i stykker noe. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Jeg slår av spillet og finner på noe annet å gjøre. Orker ikke spille noe som irriterer meg. Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Hvorfor så mye ødelegging? Jeg banner, og fortsetter å spille. Har ikke noe behov for å slå i stykker noe. Du har et poeng... Men jeg banner ikke, så må dermed improvisere xD Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Blir aldri og har aldri blitt spesielt sint på grunn av et spill. Tar det hele med knusende ro og prøver igjen senere. Det er slike som dere som lar dere hisse opp, som gjør at spill blir enklere og enklere, man skal liksom ikke straffes om man "dør" i spill lenger. Slik at frustrasjonen skal være minimal, HA! hva er morsomt med det? Nei, nei, nei...frustrasjon er bare bra, så sant det er frustrasjon over egne ferdigheter og ikke dårlig spilldesign som gjør utslaget. Når man får juling om og om igjen, samtidig som man banner og slår kontrollen i bordet, men allikevel fortsetter å spille helt til man klarer det - det er da seieren smaker best. Det har hendt at jeg har vært så oppgitt at jeg bare har ligget gråtende over bordet, bestemt meg for å gi det ett forsøk til og så opplevd at det endelig løsnet for meg. Det er få ting som føles like godt og det er de opplevelsene man husker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå