Øystein.F. Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Høyrest det fett ut å slakte eit titals fiendar med eitt slag? Da er dette spelet for deg. Les hele saken Lenke til kommentar
MortenHE Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Ninety-Nine Nights er det første og det dårligste spillet jeg har spilt på 360. Den mest effektive måten å slåss på er å tappe en knapp til alle er døde. Jeg blir veldig overrasket hvis dette får over 5/10. Lenke til kommentar
Murdin Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 *gjesp* - skulle vel sei alt om mine forventningar til spelet. Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Demoen virker greit faktisk. Lenke til kommentar
SixAxiz Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Viss dette er enda ett hack & slash spill,så er jeg glad for att jeg ikke har xbox. Dumt nok att ps3 har god of war Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 N3 2 ser ganske fett ut,hadde kjøpt det hvis jeg hadde hatt x360 men gidder ikke å kjøpe det pga dette spillet.x360 i min mening har mest fps spill,noe ikke jeg liker.gow er veldig overvurdert,det eneste er at historien er bra.komboene er det ikke så mange av eller.og ja jeg eier ps3 60gb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå