VEH_InnleggNO Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 En pakke med nedlastbart innhold er på vei. Les hele saken Lenke til kommentar
Jallarotta Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Pakker, pakker og atter pakker.. Alle spill skal ha utvidelsespakker for tiden dog selvom jeg elsker Bioshock og det er et av mine favorittspill så føler jeg at utvidelsespakker til slike spill bare er halvhjertede og overflødig.. Melke melke! Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Pakker, pakker og atter pakker.. Alle spill skal ha utvidelsespakker for tiden dog selvom jeg elsker Bioshock og det er et av mine favorittspill så føler jeg at utvidelsespakker til slike spill bare er halvhjertede og overflødig.. Melke melke! Enig, kva med skikkelege expansionpakker? Blizzard har gjort det i årevis med stor suksess. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Skikkelige expansions, som gjerne dukker opp i butikken - og dermed ikke må kjøpes via hver enkelt utviklers variant av Mikke Mus-poeng - er tydeligvis noe som hører hjemme i fortiden. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Nåja, Borderlands sine er nå rimelig fullverdige utvidelsespakker spør du meg. Jeg håper BioShock 2 får mer innhold til enspillerdelen snart, slik som de lover. Lenke til kommentar
SixAxiz Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Jeg er lei av multiplayer delen av bioshock,men så har jeg nesten ikke likt den i det hele tatt :-/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå