Belfez Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 fikk også beta code av ea på mail, men er 4 kodegrupper på mailen, og ps3 kan jeg bare putte inn 3 :/ anyone? Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Yay, vant ikke her men fikk ifra ea Det gjør meg ingenting, laster ned og skal testet hardt på PC Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 fikk også beta code av ea på mail, men er 4 kodegrupper på mailen, og ps3 kan jeg bare putte inn 3 :/ anyone? Les gjennom instruksene igjen. Den koden du fikk på mail skal kopieres til EA sine sider, der du velger hvilken plattform du vil ha betaen på Lenke til kommentar
Bruker-162103 Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Har 4 koder 1 jeg fikk fra EA og 3 fra BestBuy. Så nå har jeg betaen både på PS3 og PC og i tillegg skal jeg bruke den andre koden jeg fikk fra BestBuy til 360 betaen og den tredje og siste fra BestBuy gir jeg til noen. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 bare gi den til meg du Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Har 4 koder 1 jeg fikk fra EA og 3 fra BestBuy. Så nå har jeg betaen både på PS3 og PC og i tillegg skal jeg bruke den andre koden jeg fikk fra BestBuy til 360 betaen og den tredje og siste fra BestBuy gir jeg til noen. Hva er vitsen med å bruke 3 koder på seg selv? Jeg trur nok ikke betaen skiller så mye i fra hverandre. Gutten som whinet om å stikke fra Gamer.no siden han ikke fikk en betakode har plutselig fire koder. Wow! Og nå skal han bruke tre koder på seg selv.... Lenke til kommentar
Bruker-162103 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Har 4 koder 1 jeg fikk fra EA og 3 fra BestBuy. Så nå har jeg betaen både på PS3 og PC og i tillegg skal jeg bruke den andre koden jeg fikk fra BestBuy til 360 betaen og den tredje og siste fra BestBuy gir jeg til noen. Hva er vitsen med å bruke 3 koder på seg selv? Jeg trur nok ikke betaen skiller så mye i fra hverandre. Gutten som whinet om å stikke fra Gamer.no siden han ikke fikk en betakode har plutselig fire koder. Wow! Og nå skal han bruke tre koder på seg selv.... Neida du. Jeg har gitt 3 koder til vennene mine og den siste koden brukte jeg på meg selv Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Heisann Vet ikke om det er helt ok å poste dette her, og om det strider mot noe er det bare å fjerne. Vi gir vekk lassevis med betanøkler til Medal of Honor her: http://www.multigamer.no/artikkel/det_regner_betan%C3%B8kler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå