TST Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) Disse leserne får teste flerspillerdelen laget av Battlefield-utviklerne. Les hele saken Endret 2. juli 2010 av TST Lenke til kommentar
HitmansBullet Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) Herlig! Endret 2. juli 2010 av Hitmans Bullet Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Har allerede forhåndsbestilt, så har tilgang fra før. Lykke til dere som svarer! Lenke til kommentar
Bruker-162103 Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) Herlig Gamer.no Begyner å bli mer og mer aktiv her på Gamer.no etter dere begynte med alle konkurransene. Kane & Lynch 2 2 i går og nå Medal of Honor. Ettersom jeg har utrolig mye lyst på betaen, jeg ikke har forhåndsbestilt spillet, jeg vet ikke om spillet blir å floppe eller blir bedre enn Black Ops. Kan denne betaen være den siste sjansen jeg har til å overbevise meg om at EA skal få pengene mine. Men lykke til dere andre også! Uten flere brukere er det ingen konkurranse. Endret 2. juli 2010 av fantomena Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Herlig Gamer.no Begyner å bli mer og mer aktiv her på Gamer.no etter dere begynte med alle konkurransene. Crackdown 2 i går og nå Medal of Honor. Crackdown 2? Noe jeg har gått glipp av? Ikke sett det på forsiden. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Skulle man ikke få Beta-tilgang gjennom Splinter Cell Conviction også? Lenke til kommentar
Bruker-162103 Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Herlig Gamer.no Begyner å bli mer og mer aktiv her på Gamer.no etter dere begynte med alle konkurransene. Crackdown 2 i går og nå Medal of Honor. Crackdown 2? Noe jeg har gått glipp av? Ikke sett det på forsiden. Oisann. Mente Kane & Lynch 2 Endret nå Skulle man ikke få Beta-tilgang gjennom Splinter Cell Conviction også? Man får Ghost Recon: Future Soldier betaen med i Splinter Cell: Conviction. Ikke Medal of Honor Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Ja, jeg tenkte over det i ettertid. Det er ikke samme utgivere engang (Medal of Honor og Conviction) Lenke til kommentar
TST Skrevet 2. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2010 Herlig Gamer.no Begyner å bli mer og mer aktiv her på Gamer.no etter dere begynte med alle konkurransene. Crackdown 2 i går og nå Medal of Honor. Crackdown 2? Noe jeg har gått glipp av? Ikke sett det på forsiden. Crackdown 2-konkurranse er i alle fall noe som kommer, neste uke :-) Lenke til kommentar
Bruker-162103 Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Har dere et bestemt klokkeslett der dere annonserer vinnerne? Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 har man automatisk tilgang når man er Bad Company 2 VIP? Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Nei, men man kunne spille det i god tid før andre som ikke var VIP kunne. Lenke til kommentar
Bruker-162103 Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Håper vinnerne blir annonsert snart. Gleder meg. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Håper vinnerne blir annonsert snart. Gleder meg. Det er vel kun kveld for de som ikke er gamle nok til å spille dette spillet i utgangspunktet, tror vi må smøre oss med litt tålmodighet! Lenke til kommentar
Ajesto_InnleggNO Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 når blir det trekt? venter spent:) Lenke til kommentar
Bruker-162103 Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Neeeeeeeei! Skal aldri være på Gamer.no mer. Er så sur nå. Hadde så lyst på betaen Lenke til kommentar
Kealvis Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Jippi, jeg vant. På tide å sjekke om det er noe tess Lenke til kommentar
Bruker-162103 Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Da blir det dessverre ingen Gamer.no på meg mer Og det mener jeg, serriøst. Hadde så lyst på den betaen at jeg kunne gi GameStop eller Rema 1000 Modern Warfare 2 og Bad Company 2 gratis kun for en beta kode. Men nå er uansett alle mine sjanser ute. Ingen beta, ingen Medal of Honor *skriker og hyler på samme tid* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå