VEH_InnleggNO Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Neste MMO fra Square Enix kommer i høst. Les hele saken Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 da ska man skaffe sæ det må jo næstn det når man har FFXI ^^ Lenke til kommentar
Diztar Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Fantastisk nyhet! Hadde litt lyst på PS3 utgaven, men tror nok ikke jeg venter helt til Mai for det. Lenke til kommentar
God Hand Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 da ska man skaffe sæ det må jo næstn det når man har FFXI ^^ Hvorfor må du skaffe deg FFXIV når du har XI? Er jo bare XI med bedre grafikk. Og ikke skriv på dialekt, jeg forstår nesten ikke hva du sier... Lenke til kommentar
God Hand Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Fantastisk nyhet! Hadde litt lyst på PS3 utgaven, men tror nok ikke jeg venter helt til Mai for det. Du trenger ikke å vente til mai, står klart og tydelig at det kommer i mars. Lenke til kommentar
sirkrelian Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) da ska man skaffe sæ det må jo næstn det når man har FFXI ^^ Hvorfor må du skaffe deg FFXIV når du har XI? Er jo bare XI med bedre grafikk. Og ikke skriv på dialekt, jeg forstår nesten ikke hva du sier... Er FF14 det samme som FF11 bare med bedre grafikk? Hvor står det? Sitter du der og sier at FF14 har nøyaktig samme verden som FF11, nøyaktig samme klasser og nøyaktig samme tradeskills? Mener du det er en relansering av FF11? lol. I think not. Og ikke skriv bare dritt, jeg forstår nesten ikke hva du sier... EDIT: hi diztar /wave Endret 1. juli 2010 av sirkrelian Lenke til kommentar
God Hand Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 da ska man skaffe sæ det må jo næstn det når man har FFXI ^^ Hvorfor må du skaffe deg FFXIV når du har XI? Er jo bare XI med bedre grafikk. Og ikke skriv på dialekt, jeg forstår nesten ikke hva du sier... Er FF14 det samme som FF11 bare med bedre grafikk? Hvor står det? Sitter du der og sier at FF14 har nøyaktig samme verden som FF11, nøyaktig samme klasser og nøyaktig samme tradeskills? Mener du det er en relansering av FF11? lol. I think not. Og ikke skriv bare dritt, jeg forstår nesten ikke hva du sier... EDIT: hi diztar /wave Hva mener du med "hi diztar /wave "? Mener du det er en relansering av FF11? Ja, er det ikke det? Lenke til kommentar
Øystein.F. Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Mener du det er en relansering av FF11? Ja, er det ikke det? Der tar du nok veldig feil er eg redd. Dei to spela er veldig like reint visuelt, men det stoppar nok der Lenke til kommentar
Zlay3rofd0oM- Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Ajajaj! Gleder meg! Blir min tilbakegang til mmo =) Håper det sparker rumpe... Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Høsten er reddet, 2 måneder og 3 uker igjen :-D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå