iStephano Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) Dette kom som en liten overraskelse på meg som med Batman. Da mener jeg "et spill du har hørt om men bryr deg ikke, til WOW! Dette er bra saker!" Liker at kamera "følger" etter deg som om du skulle vært med i en episode av Cops. Alt virker veldig dynamisk med lyseffekter, å alle de andre effektene. Grafikken er å nydelig. Ikke det beste jeg har sett men mye bedre enn de fleste spill. Pent og røfft design. Digger måten du faller på når du tar skade, jeg fikk en skikkelig intens følelse av action når jeg lå på gulvet å plaffa løs med kuler. Jeg likte dette, å det føltes litt nytt og godt ut. Jeg kan si det på denne måte. Å løpe i en bakgate nå vil aldri bli det samme igjen med andre spill Dette spiller skal jeg ha! Endret 1. juli 2010 av Bare Ban Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Takker så mye, Gamer.no. Gleder meg til å prøve. Lenke til kommentar
dask Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 artig! glemte helt av at jeg hadde meldt meg på da har jeg noe å se fram til når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
AdNox Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 "Svarte!" tenkte jeg, etter å ikke ha funnet navnet mitt i listen. Men så logget jeg på YouTube og fant en fin liten betakey der Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Tja, helt greit spill, 7/10 av det lille jeg prøvde. Blei ør i huet av på sprinte, kamera var helt på bærtur der. Spess i trange steder. Gunza som man fikk prøve var ikke de beste, heller ikke hitboxen. Lenke til kommentar
christergjerde Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 takk gamer.no. noen som har prøvd demoen, er den bra? fekk key men er i danmark på ferie og får ikke teste før jeg komme hjemm Lenke til kommentar
Sinjo Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Jeg vant denne demoen, men har vert i Spania i 2 uker og skulle nå prøve å laste ned demoen. Men keyen var ikke ekte. Noen forslag til hva som er problemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå