Thoken91 Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Hei, jeg gleder meg syyyykt mye til Diablo 3 kommer ut. Så her om dagen klarte jeg ikke vente lenger og bestemte meg for å lage en diablo 2 account sånn at jeg kan være mer forberedt til Diablo 3. Saken er den at jeg er en skikkelig noob i Diablo 2, jeg kan godt ta meg tid til å lære, men jeg er av den typen som liker å vite at jeg går i riktig retning når jeg starter noe, derfor lurte jeg på om noen kunne hjelpe meg med en leveling guide til en barbarin (siden det allerde er bekreftet at de kommer i Diablo 3 og). Har prøvd å finne på nettet, men de fleste er avanserte og laget for folk med litt forståelse, jeg vil bare hvilke skills jeg bør spesialisere meg på fra starten av. (Ikke intressert i PvP, bare PvE) Takk på forhånd til den som svarer Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Spiller du nett eller alene? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Har prøvd å finne på nettet, men de fleste er avanserte og laget for folk med litt forståelse, jeg vil bare hvilke skills jeg bør spesialisere meg på fra starten av. (Ikke intressert i PvP, bare PvE) Tingen er at du bør bestemme deg for hva du vil med karakteren rimelig tidlig, og så utvikle ham i en retning som er hensiktsmessig for å oppnå det målet. Personlig foretrekker jeg Concentrate-builds med Barbarian. Skill-wise setter du innledningsvis bare ett poeng i prereq-skills, og sparer mesteparten til du kommer til de gode. Det er lett å falle for fristelsen til å investere tyngre i tidlige skills, fordi de gjør tilværelsen lettere der og da, men det er ikke en særlig god investering i framtiden. For en barbarian er uansett ikke dette problemet så framtredende, siden du kommer til å ha nok strength og hit til å kunne drepe det meste med et klikk eller to de første lelene. Mange skills fungerer også slik at en investering med bare ett poeng gir deg utrolig mye mer igjen for poenget enn et poeng nummer to i samme skill gjør (Leap, Leap Attack, Iron Skin, Natural Stamina, osv.). Dette er cookiecutter skill-fordelingen: Sword Mastery 20 Increased Stamina 1 Increased Speed 1 Iron Skin 1 Natural Resistance 3 Shout 20 Battle Orders 20 Battle Command 1 Leap Attack 1 Concentrate 20 Berserk 8 Prerequisites: Bash 1 Stun 1 Leap 1 Howl 1 Den fungerer utmerket (derav omtalen som cookie-cutter), men det er også rom for variasjon og personlige preferanser. Om du vil gå for maks effektivitet er kanskje det ovenfor best, mens om du spiller alene kan du sikkert klare deg med andre varianter - du kan f.eks. fokusere på Berserk i stedet for Concentrate, eller Whirlwind. Når det gjelder stats kan du bare smekke to i Dex, to i Strength og en i Vit per level, og ikke tenke mer på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå