Gå til innhold

Sniper ghost warrior

Anbefalte innlegg

Har nå spilt igjennom dette spillet på PC. Brukte litt over 7 timer.

Spillet er litt "billig", man merker at det ikke er de store kanonene som har laget det. Samtidig er det lite som gir mer tilfredsstillelse enn blåse fiendens hypofyse rett ut i det blå med et velrettet headshoot.

Jeg kjøpte det på steam, syns kansje prisen er litt høy enda i forhold til kvaliteten på spillet.

Spillet har middels grafikk, men jungelen kan være pen noen ganger. Stemningen er også tilstedet av og til, med musikk og rett skumring. Gameplayet er ganske linært, men de har i det minste prøvd å lage litt forandring, slik at man ikke er i sniperrollen hele tiden.

Jeg spilte på hard fra starten av, det er nesten et must for spillet er ikke spesielt vanskelig. Dog kan det et fåtall ganger være vanskelig å unngå fiendens kuler.

AI en er heller ikke spesielt smart, men de skyter godt, det skal de ha.

Jeg har såvidt prøvd multiplayer, ganske morrsomt egentlig. Men vær obs på at man må disable alle nettverkstilkoblinger som ikke er i bruk for å komme online. (litt rart ja)

Håper jeg ikke har spolert noe, tenkte bare å komme med litt info om dette spillet. 6 av 10 på underholdningsverdi.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Akkurat spilt i 3-4 timer. Det var flere faktorer som stakk godt fram.

Først litt kritikk og nå jobber jeg meg nedover fra jeg startet å spille til jeg sluttet, selv om de fleste negative tingene kom ganske klart fram iløpet av de første 15-30 minuttene. Alt virker litt klønete og lite flytende. NPCene har litt firkantede bevegelser og våpnene føles rett og slett litt ubehagelig å håndtere. En annen ting er at de nærmest åpent låner konsepter fra Modern Warfare, nesten som at de tror at det faktisk bare vil være positivt.

Som for eksempel med oppdraget:

Hvor du skal innta oljeplattformene med Delta Squad. De har tilogmed med at du skal bryte deg inn i små brakker hvor du går i slow motion og skal ta ut slemmingene.

Så klart har ikke Infinity Ward enerett på å bruke ting i sine oppdrag men når du faktisk kjenner igjen flere ting på et oppdrag er det ikke akkurat veldig positivt. De to siste negative tingene er at slemmingene har ørneblikk og tydeligvis en skarpskyters talent selv om de skyter fra hofta.

Nå for det positive og det er overraskende mye bra i spillet. Først kommer grafikken. Gress, planter og vann virker naturlig nok. Det kuleste i mine øyne med tanke på grafikken er når vinden blåser beveger planter etc seg så og så mye etter hvor mye vinden tar i. Dette påvirker også hvor rett du skyter som gir det hele et naturlig preg. Snipingen er så klart det morsomste og det er her dette spillet skinner. Du har med forskjellige faktorer som bestemmer hvor lite du beveger deg. Som vindretning og puls som jeg syntes var originalt og kult. Selv om vår kar har altfor lav puls etter å satt ei sprøyte rett i hjertet mens kulene suser over skallen hans. Også er det når du presterer med et langdistanse hodeskudd. Da følger du kula fra utgangen på løpet hele veien til den intetanende soldaten noen hundre meter unna. Dette er bra lagd og gir en tilfredsstillelse som man sjelden får.

Avsluttende vil jeg si at dette spillet er verdt pengene. Men gå inn i spillet med et åpent sinn. Dette er ikke et topp produkt på samme nivå som Modern Warfare og Bad Company 2. Det vil fortsatt gi deg moro, det har det i alle fall gitt meg den tiden jeg har spilt. Hvis du kan se bort ifra svakhetene så kan spillet gi deg en god singeplayer erfaring. Med multiplayer vet jeg ikke så kanskje noen vil si noe om det?

I min vurdering så ligger spillet mellom

6-7/10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...