Gå til innhold

Trailer: Crysis 2 (X360, PC, PS3)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ser ut til att det kommer til å suge like mye som Crysis nr.1 gjorde.Det eneste kjekke med det første var att en kunne slå ned hus/bygninger og ta tak i halsen til folk,og løpe rundt med dem som amerikanske fotballer.

Lenke til kommentar

Det hadde kanskje vært litt mer interessant å lagt til hvorfor du synes det suger?

Selv likte jeg spillet godt utenom slutten, som etter min mening ble alt for brå. Synes det brukte litt lang tid på å bygge seg opp. Så var mest gira på å fortsette mot slutten. Rulleteksten kom som et slag i tryne. ;)

Det jeg derimot likte best var "Predator" vibbene jeg fikk av å snike rundt i jungelen å myrde soldater. Så hvis det er noe som kommer til å trekke meg tilbake til spillet i framtia så må det være det.

Endret av Istapp
Lenke til kommentar

Crysis var et veldig godt spill......helt til aliens dukket opp. Mekaniserte, flyvende, irriterende aliens...............

Crysis 2 har mye potensial, men hovedproblemet for meg er ............aliens/typene som er i spillet. I det første kunne vi kose oss med menneske motstandere i en stor del av spillet, om det er tilfellet i nr 2, "time will show". Det virket ikke som om man spiller en supersoldat lengre, vil ha mer Predator følelse. Bruk Crysis motoren, putt inn handlingen fra Predator + Predator 2, case closed.

Lenke til kommentar

Ser ganske så intenst ut.

Jeg synes nå traileren var mer slitsom enn intens.

Gleder meg dog til å hoppe i crysis-drakten igjen, men hvor er det blitt av alle de morsomme egenskapene? Ser ikke at de blir brukt i traileren. :|

Endret av Folen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...