VEH_InnleggNO Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Tøffe ting i New York. Se filmen nå Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Ser ganske så intenst ut. Lenke til kommentar
weasel_InnleggNO Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Ser jo helt rått ut!!! Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Shit, hva faen!? Det ser jo dritkult ut! Plutselig ble mine tvil mye mindre Lenke til kommentar
SixAxiz Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Det ser ut til att det kommer til å suge like mye som Crysis nr.1 gjorde.Det eneste kjekke med det første var att en kunne slå ned hus/bygninger og ta tak i halsen til folk,og løpe rundt med dem som amerikanske fotballer. Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Det hadde kanskje vært litt mer interessant å lagt til hvorfor du synes det suger? Selv likte jeg spillet godt utenom slutten, som etter min mening ble alt for brå. Synes det brukte litt lang tid på å bygge seg opp. Så var mest gira på å fortsette mot slutten. Rulleteksten kom som et slag i tryne. Det jeg derimot likte best var "Predator" vibbene jeg fikk av å snike rundt i jungelen å myrde soldater. Så hvis det er noe som kommer til å trekke meg tilbake til spillet i framtia så må det være det. Endret 7. juli 2010 av Istapp Lenke til kommentar
Opptatt_InnleggNO Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Crysis var et veldig godt spill......helt til aliens dukket opp. Mekaniserte, flyvende, irriterende aliens............... Crysis 2 har mye potensial, men hovedproblemet for meg er ............aliens/typene som er i spillet. I det første kunne vi kose oss med menneske motstandere i en stor del av spillet, om det er tilfellet i nr 2, "time will show". Det virket ikke som om man spiller en supersoldat lengre, vil ha mer Predator følelse. Bruk Crysis motoren, putt inn handlingen fra Predator + Predator 2, case closed. Lenke til kommentar
Folen Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) Ser ganske så intenst ut. Jeg synes nå traileren var mer slitsom enn intens. Gleder meg dog til å hoppe i crysis-drakten igjen, men hvor er det blitt av alle de morsomme egenskapene? Ser ikke at de blir brukt i traileren. :| Endret 10. juli 2010 av Folen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå