Mobilen.no Gjest Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Ikke bry deg om dem Marte. Jeg går for å være en god IT-konsulent og gjør blemmer selv når jeg skal pakke ut nytt utstyr innimellom. Det vanskeligste pleier å være å finne ut hvordan man får opp batteriluken på telefonen. Du har et pent ansikt og en vakker stemme, noe disse mest sannsynlig ikke har. Det tror jeg forklarer alt ;-) Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Grådig skuffende at det er så mye plast på denne flotte dyre telefonen. Jeg har hatt en Nexus One og har nå en HTC Desire, begge de to har alluminium rundt telefonen. Nexus One har det også rundt på baksiden som gjør den ganske solid. All den plasten gjør faktisk at jeg ikke ville kjøpt Samsungen. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Er så jævla usikker!! iphone versus samsung!! Har samsung tv og hjemmekino, veeldig fornøyd. Har iMAC, veeeldig fornøyd...dilemma dilemma! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 iPhone.............. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg