Marte_InnleggNO Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 VIDEO: Først kom iPhone 4, nå er Samsungs flaggskip Galaxy S I9000 ankommet redaksjonen. Se bilder og video her. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Spennende.Jeg er svak for samsung generelt så jeg er meget spent på om Galaxy holder mål.Med tanke på en kloning av I-Phone og en relativt stiv pris burde dette være bra.Samsung sin wave har fått topp karakterer overalt.Når testen av galaxy kommer vil jeg gå for wave eller galaxy.Spennende Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Ble ikke overbevist av å teste Wave, men skjermen på Galaxy S var så rå at jeg måtte ha. Har hatt den et par dager nå og fått bekreftet at lyden også er bra. Det er mer dypbass enn jeg har hørt fra andre telefoner. GSMArena har målt frekvensgangen og den er flat: http://pic.gsmarena.com/vv/reviewsimg/samsung-i9000-galaxy-s/review/gsmarena_a001.png Batteriet varer lenge i forhold til andre smartphones med stor skjerm også. Jeg kan absolutt anbefale Galaxy S. Lenke til kommentar
LMH Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 telefonen har i tillegg HDMI-utgang for kablet tilkobling til HD-TV. Eg spør igjen, har den? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Jeg ble heller ikke overbevist av å teste wave, mtp. at den kjører samsungs eget OS. tror ikke helt på oppdateringsfrekvensen der. Men ble helt forelsket i Galaxy S da den dukket opp i butikken vår. Kjøpte med engang. Utrolig fornøyd med den! Absolutt en bra overgang fra Legend og tidligere HD2=) Turn by turn i google maps kan lett installeres selv. Søk etter google maps brut Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 e det mulig å være dummere? prøver å slå på telefonen uten at batteriet ikke er i.... Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Jeg ble heller ikke overbevist av å teste wave, mtp. at den kjører samsungs eget OS. tror ikke helt på oppdateringsfrekvensen der. Men ble helt forelsket i Galaxy S da den dukket opp i butikken vår. Kjøpte med engang. Utrolig fornøyd med den! Absolutt en bra overgang fra Legend og tidligere HD2=) Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Dårleg med HDMI på denne telefonen, men kan kanskje streame HD gjennom lufta? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Damen som pakker opp telefonen og pakket opp Iphone 4 burde finne seg en ny jobb. Er rett og slett kvalmende å se og høre på. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 android.hdblog.it har laget en TV-out review med en video Det finnes ingen dedikert HDMI-utgang, men signalene overføres vha. en standard 3,5mm til 3xRCA kabel. Ca. 1:30 ut i filmen sier han noe på ital-english "... have install lancerpro ..." ??? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Hei. Kjøpte Samsung Galaxy S i9000 for noen dager siden,en nydelig tlf,og lett og rask og vakker i sjerm og meny..eeh forutenom i en del av appsene som feks ´markedplace´ og ´google maps´m.fl..i disse mapsene er det en del heng og litt treghet som ikke samstemmer med galaxy s sin generelle raskhet. har nettopp solgt min Htc Desire,den hadde ikke heng i appsene på samme måten,og var rask over det hele. fint om dere kan teste og undersøke om disse lette treghetsproblemene også gjelder eksemplaret dere skal teste ut. håper og tror det er litt softwarebugs som forhåpentlig samsung snart sender ut oppdatering for å rette opp. ellers veldig fornøyd,så nå kan jeg forholdsvis avslappet vente en måned før jeg slår til på iPhone 4,blir to topp mbtlfner å ha i tiden framover..! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Ikke enig i ovenstående kritikk av damen som fyrer opp iPhone 4 med jeans som bakgrunn. Dritstilig iPhone 4 oppstart og helt i tråd med Apples geniale sjef Steve Jobs som alltid stiller i jeans og joggesko! Kult! 12 points! Lenke til kommentar
Marte_InnleggNO Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2010 Damen som pakker opp telefonen og pakket opp Iphone 4 burde finne seg en ny jobb. Er rett og slett kvalmende å se og høre på. Hei, det er meg som pakket opp både iPhone 4 og Samsung Galaxy S. Vi er en liten redaksjon som ikke har mulighet til å skaffe profesjonelle TV-ansikter til å gjøre denne type jobb, og vi forsøker å holde fokus på produktene - ikke utpakker. Om du har noen konkrete tilbakemeldinger på hva vi kan gjøre bedre, tar vi selvsagt imot disse med takk. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Bra jobba Marte,keep it up,when the going gets tough the mobilen´tough gets going! Jo en ting til ved min Galaxy S..den er litt upresis på kopier/klipp å lim tekst,lett at det limes inn doble ord av det som ble kopiert..her var også Htc Desire enklere og klarere,for ikke å snakke omiPhone 3Gs,den er jo helt utrolig enkel og glassklar i kopier/lim inn designen! Test gjerne klipp lim funksjonaliteten også. Lenke til kommentar
Marte_InnleggNO Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2010 Bra jobba Marte,keep it up,when the going gets tough the mobilen´tough gets going! Jo en ting til ved min Galaxy S..den er litt upresis på kopier/klipp å lim tekst,lett at det limes inn doble ord av det som ble kopiert..her var også Htc Desire enklere og klarere,for ikke å snakke omiPhone 3Gs,den er jo helt utrolig enkel og glassklar i kopier/lim inn designen! Test gjerne klipp lim funksjonaliteten også. Takker, vi tar med oss tipsene inn i testingen :-) Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Til dere som har kjøpt mobilen.Hvordan er kameraet i Galaxy?Jeg er spent på dette. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Lær nå denne dama at batteriene meget sjeldent- om enn aldri- er montert i telefonen når den forlater fabrikken.... ;-) Lenke til kommentar
jofa1960 Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) Damen som pakker opp telefonen og pakket opp Iphone 4 burde finne seg en ny jobb. Er rett og slett kvalmende å se og høre på. Hei, det er meg som pakket opp både iPhone 4 og Samsung Galaxy S. Vi er en liten redaksjon som ikke har mulighet til å skaffe profesjonelle TV-ansikter til å gjøre denne type jobb, og vi forsøker å holde fokus på produktene - ikke utpakker. Om du har noen konkrete tilbakemeldinger på hva vi kan gjøre bedre, tar vi selvsagt imot disse med takk. Synes du er pen jeg,Marte! Du gjør en meget bra figur under oppakkingen. Endret 1. juli 2010 av Jofa Lenke til kommentar
VagaStorm_InnleggNO Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Damen som pakker opp telefonen og pakket opp Iphone 4 burde finne seg en ny jobb. Er rett og slett kvalmende å se og høre på. Hei, det er meg som pakket opp både iPhone 4 og Samsung Galaxy S. Vi er en liten redaksjon som ikke har mulighet til å skaffe profesjonelle TV-ansikter til å gjøre denne type jobb, og vi forsøker å holde fokus på produktene - ikke utpakker. Om du har noen konkrete tilbakemeldinger på hva vi kan gjøre bedre, tar vi selvsagt imot disse med takk. Kan jeg få foreslå å sette i batteriet før du sammenlikner vekten? Ellers gleder jeg meg til fler opppakinger Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Ifølge Samsungs egne sider så har ikke denne telefonen innebygd GPS-modul. I videoen sier dere at den har det. Hva er riktig? Må man ha en egen GPS-sender tilkoblet for å bruke GPS? Jeg er også spent på kameraet, da det ikke har noe kameralys. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg