Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble ikke overbevist av å teste Wave, men skjermen på Galaxy S var så rå at jeg måtte ha. Har hatt den et par dager nå og fått bekreftet at lyden også er bra. Det er mer dypbass enn jeg har hørt fra andre telefoner. GSMArena har målt frekvensgangen og den er flat: http://pic.gsmarena.com/vv/reviewsimg/samsung-i9000-galaxy-s/review/gsmarena_a001.png

Batteriet varer lenge i forhold til andre smartphones med stor skjerm også. Jeg kan absolutt anbefale Galaxy S.

Lenke til kommentar

Jeg ble heller ikke overbevist av å teste wave, mtp. at den kjører samsungs eget OS. tror ikke helt på oppdateringsfrekvensen der. Men ble helt forelsket i Galaxy S da den dukket opp i butikken vår. Kjøpte med engang. Utrolig fornøyd med den! Absolutt en bra overgang fra Legend og tidligere HD2=)

Turn by turn i google maps kan lett installeres selv. Søk etter google maps brut

Lenke til kommentar

Hei. Kjøpte Samsung Galaxy S i9000 for noen dager siden,en nydelig tlf,og lett og rask og vakker i sjerm og meny..eeh forutenom i en del av appsene som feks ´markedplace´ og ´google maps´m.fl..i disse mapsene er det en del heng og litt treghet som ikke samstemmer med galaxy s sin generelle raskhet. har nettopp solgt min Htc Desire,den hadde ikke heng i appsene på samme måten,og var rask over det hele. fint om dere kan teste og undersøke om disse lette treghetsproblemene også gjelder eksemplaret dere skal teste ut. håper og tror det er litt softwarebugs som forhåpentlig samsung snart sender ut oppdatering for å rette opp. ellers veldig fornøyd,så nå kan jeg forholdsvis avslappet vente en måned før jeg slår til på iPhone 4,blir to topp mbtlfner å ha i tiden framover..!

Lenke til kommentar

Damen som pakker opp telefonen og pakket opp Iphone 4 burde finne seg en ny jobb. Er rett og slett kvalmende å se og høre på.

Hei, det er meg som pakket opp både iPhone 4 og Samsung Galaxy S. Vi er en liten redaksjon som ikke har mulighet til å skaffe profesjonelle TV-ansikter til å gjøre denne type jobb, og vi forsøker å holde fokus på produktene - ikke utpakker. Om du har noen konkrete tilbakemeldinger på hva vi kan gjøre bedre, tar vi selvsagt imot disse med takk.

Lenke til kommentar

Bra jobba Marte,keep it up,when the going gets tough the mobilen´tough gets going! Jo en ting til ved min Galaxy S..den er litt upresis på kopier/klipp å lim tekst,lett at det limes inn doble ord av det som ble kopiert..her var også Htc Desire enklere og klarere,for ikke å snakke omiPhone 3Gs,den er jo helt utrolig enkel og glassklar i kopier/lim inn designen! Test gjerne klipp lim funksjonaliteten også.

Lenke til kommentar

Bra jobba Marte,keep it up,when the going gets tough the mobilen´tough gets going! Jo en ting til ved min Galaxy S..den er litt upresis på kopier/klipp å lim tekst,lett at det limes inn doble ord av det som ble kopiert..her var også Htc Desire enklere og klarere,for ikke å snakke omiPhone 3Gs,den er jo helt utrolig enkel og glassklar i kopier/lim inn designen! Test gjerne klipp lim funksjonaliteten også.

Takker, vi tar med oss tipsene inn i testingen :-)

Lenke til kommentar

Damen som pakker opp telefonen og pakket opp Iphone 4 burde finne seg en ny jobb. Er rett og slett kvalmende å se og høre på.

Hei, det er meg som pakket opp både iPhone 4 og Samsung Galaxy S. Vi er en liten redaksjon som ikke har mulighet til å skaffe profesjonelle TV-ansikter til å gjøre denne type jobb, og vi forsøker å holde fokus på produktene - ikke utpakker. Om du har noen konkrete tilbakemeldinger på hva vi kan gjøre bedre, tar vi selvsagt imot disse med takk.

Synes du er pen jeg,Marte! Du gjør en meget bra figur under oppakkingen. :)

Endret av Jofa
Lenke til kommentar

Kan jeg få foreslå å sette i batteriet før du sammenlikner vekten? Ellers gleder jeg meg til fler opppakinger :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...