MultiForce Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 (endret) Har spilt det et par timer og jeg er virkelig fornøyd. Tutorial er de ikke så flinke på, men det kommer seg etter hvert. Endret 30. juni 2010 av MultiForce Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 (endret) Så det er slik at man kan bli lettere avhengig? Endret 30. juni 2010 av Saapa Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 30. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2010 Så det er slik at man kan bli lettere avhengig? I alle fall om man ble det av PQ 1 Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 30. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2010 So little time Og det kommer fra en kommunalt ansatt.. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 So little time Og det kommer fra en kommunalt ansatt.. Du prakker jo på meg så mange spill ._. Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 30. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2010 So little time Og det kommer fra en kommunalt ansatt.. Du prakker jo på meg så mange spill ._. Ja jeg er kanskje en dårlig sjef sånn sett hehe. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Sjef gir ansatt en god grunn til å ta seg fri. Haha! Men ja, Puzzle Quest 2 er mye bedre enn 1'ern. Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 6. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2010 Sjef gir ansatt en god grunn til å ta seg fri. Haha! Men ja, Puzzle Quest 2 er mye bedre enn 1'ern. Ja, men etter å ha spilt en del siste uken må jeg si jeg føler et savn av enkelte ting fra PQ 1. Jeg føler dette blir veldig linjært. I den første hadde man mulighet til å trene mounts og seg selv. I tillegg er det her ikke respawning av monstre slik at du kan få XP og penger utenom, selv om det ikke er så mye å bruke det på. Det ser heller ikke ut til at man får noe annet enn en spell for hver person som følger med. Jeg skal uansett spille igjennom det før jeg kommer med noen endelig konklusjon. Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Synes dette var litt triste greier sammenlignet med den første. En varsellampe skulle lyst etter Puzzle Quest: Galactrix - noe av det værste søppelet laget til Live, men neida. Mistenker at Infinite Interactive hadde en god ide de klarte å gjennomføre, og at alt etter det er bare sure oppgulp. Synd, for potensialet er så stort for slike typer spill på Live. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå