Fi5kuS Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Vet ikke om det allerede er sagt, men hvordan skal en overføre data på gammel hardisk til ny? Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Ved hjelp av minnepinner (16GBx2 av gangen) eller en egen overføringskabel. Kabelen vil jeg anta at man må kjøpe. Vi fikk kabler vedlagt fra Microsoft. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Kabler for overføring bestilles på Xbox.no og er absolutt ikke noe man må betale for. Jeg tasta inn serienummeret på 360en og rundt 1 måned etterpå hadde jeg kablene i postkassa. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Da beklager jeg det. Takk for info Lenke til kommentar
Fi5kuS Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Overføringskabel, er det det samme som det transferkitet som tar tre månder å få levert? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Det står "trykkfølsom" om alle knappene konsekvent i artikkelen. Korrekt ord er vel "berøringsfølsom" (eller et tilsvarende, grusomt nynorsk-ord). Og skal man først være pedantisk, det er et DVD-drev, ikke CD Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Kabler for overføring bestilles på Xbox.no og er absolutt ikke noe man må betale for. Jeg tasta inn serienummeret på 360en og rundt 1 måned etterpå hadde jeg kablene i postkassa. den var gratis, men nå koster den penger Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Jaja ! New wrapping , same shit. Isteden for å bruke ressurser på å lage en bedre konsoll rent teknologisk, så gjør MS den 7 år gamle teknoen litt penere.Frister ikke oss seriøse gamere nevneverdig,,,,,, Seriøs gamer? Hele konseptet med konsoll er at den ytelsesmessig ikke skal endre seg i løpet av "levetiden". Når man kjøper en konsoll har man ikke mulighet til å oppgradere, og da kan man ikke ha konsoller som blir kraftigere med tiden. Fordelene med dette er mange. Man trenger ikke forstå seg på data for å spille, og man kan forholde seg til ett enkelt system,samt at opplevelsen blir lik for alle. Står det 360 fungerer det. Det er klart at dette over tid vil gjøre at konsollene over tid sakner akterut for pc når det kommer til ytelse. Men man får ikke i pose og sekk. Jeg spiller mes pc, men det er ikke bare fordeler. For eksempel har folk med raske maskiner og store høyoppløslige skjermer samt gamingmuser/testatur med ekstra følsomhet, funksjoner og knapper fordeler over de som ikke har det. Dette fører igjen til at spillere ikke stiller likt. Lenke til kommentar
JNas Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 En ting jeg lurer på: Hvis alle vennene min fortsatt har elite/premium... og jeg skaffer meg denne vidunderligheten. Jeg vil fortsatt kunne spille cod med dem? Og må jeg lage en ny account(ja seff)? Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Du kan fortsatt spille med de, og du trenger ikke ny konto om du har en fra før. Du kan enten legge den over på en USB brikke og legge inn eller Recover Gamertag på den nye xboxen, men da får du ikke med savegames osv. Lenke til kommentar
Hu5um Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Microsoft har forbetra konsollen drastisk. Les hele saken Må bare spørre.. E det virkelig lov å skrive dialekt? Trudde det va slik at man måtte skrive bokmål, når man skreiv artikler og tester på internett(norske sider). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå